Tabor:Lw-00121
| L45H 20731 | |
| Rok produkcji | 1968 |
| Stan | sprzedany za granicę
|
| Obecne oznaczenie | ??? |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Turcja |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Caterpilar 3412 |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750 mm | 1968
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Karczmiska | 1968-1971 |
| Przeworsk Wąsk. | 1971-1986 |
| Karczmiska | 1986-1995 |
| Cukrownia Tuczno | 1995-2003 |
| Ciernohronska Zeleznica, Słowacja | 2003-2004 |
| Chemins de Fer de la Corse, Korsyka | 2004 - ??? |
| Turcja (?) | ???
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-285 | 1968-2004 |
| CFG 60009 | 2004 - ???
|
| ' | |
W roku 2004 lokomotywa została sprzedana za granicę i zmodernizowana. Odbiorcą były Koleje Korsykańskie, a pośrednikiem firma Interlok[1]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[2], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[1].
Obecnie (październik 2014) lokomotywa znajduje się w Turcji.