207E: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie artykułu)
 
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 30: Linia 30:
 
  |system_ogrzewania            =
 
  |system_ogrzewania            =
 
  |uwagi                        =
 
  |uwagi                        =
 +
|grafika                = [[Plik:207E-001 PL-RAILP TRAKO Gdansk.jpg|290px]]
 +
|opis_zdjęcia          = 207E-001 na targach Trako 2017.
 
}}'''207E''' - normalnotorowa lokomotywa elektryczna o mocy 2,4 MW zasilana prądem stałym o napięciu 3 kV produkowana przez Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska sp. z o. o. we Włosienicy. Lokomotywa powstała w wyniku głębokiej modernizacji lokomotywy typu [[M62]] (''Gagarina''). Projekt modernizacji sporządziła na zlecenie Rail Polska firma VIS Systems sp. z o. o. Producent deklaruje wolę zbudowania 20 do 30 egzemplarzy lokomotyw typu 207E na potrzeby własne oraz na zamówienie innych przewoźników.  
 
}}'''207E''' - normalnotorowa lokomotywa elektryczna o mocy 2,4 MW zasilana prądem stałym o napięciu 3 kV produkowana przez Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska sp. z o. o. we Włosienicy. Lokomotywa powstała w wyniku głębokiej modernizacji lokomotywy typu [[M62]] (''Gagarina''). Projekt modernizacji sporządziła na zlecenie Rail Polska firma VIS Systems sp. z o. o. Producent deklaruje wolę zbudowania 20 do 30 egzemplarzy lokomotyw typu 207E na potrzeby własne oraz na zamówienie innych przewoźników.  
  

Aktualna wersja na dzień 14:58, 25 maj 2018

207E
207E-001 PL-RAILP TRAKO Gdansk.jpg
207E-001 na targach Trako 2017.
Przeznaczenie lokomotywy towarowa
Przewoźnik Rail Polska sp. z o. o.
Producent Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska z o . o.
Lata budowy 2017 -
Układ osi Co'Co'
Masa służbowa 120 t
Długość ze zderzakami 17530 - 17550 mm


Nacisk osi na szyny 20 t
Średnica kół 1050 / 980 mm
Rozstaw szyn 1435 mm
System zasilania 3 kV DC



Maksymalna siła pociągowa 300 kN
Prędkość konstrukcyjna 100 km/h
System hamulca Wabtec

207E - normalnotorowa lokomotywa elektryczna o mocy 2,4 MW zasilana prądem stałym o napięciu 3 kV produkowana przez Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska sp. z o. o. we Włosienicy. Lokomotywa powstała w wyniku głębokiej modernizacji lokomotywy typu M62 (Gagarina). Projekt modernizacji sporządziła na zlecenie Rail Polska firma VIS Systems sp. z o. o. Producent deklaruje wolę zbudowania 20 do 30 egzemplarzy lokomotyw typu 207E na potrzeby własne oraz na zamówienie innych przewoźników.

Źródła[edytuj]