Archiwum:Dodatek 2B do służbowego rozkładu jazdy pociągów cdokp (1990): Różnice pomiędzy wersjami
m (clean up) |
|||
Linia 27: | Linia 27: | ||
Srjp-cdokp-dod2b-1990-002.jpg|Strona tytułowa | Srjp-cdokp-dod2b-1990-002.jpg|Strona tytułowa | ||
</hovergallery> | </hovergallery> | ||
+ | |||
== Skorowidz zmian, spis treści == | == Skorowidz zmian, spis treści == | ||
Aktualna wersja na dzień 15:30, 11 cze 2020
Dodatek 2B do służbowego rozkładu jazdy pociągów cdokp (1990) | |
---|---|
Tytuł teczki | Dodatek 2B do służbowego rozkładu jazdy pociągów Polskich Kolei Państwowych z roku 1990 |
Data początkowa | 1990 |
Data końcowa | 1990 |
Sygnatura teczki | AT-00050 |
Słowa kluczowe | dodatek do służbowego rozkładu jazdy, służbowy rozkład jazdy |
Dodatek 2B do służbowego rozkładu jazdy pociągów ważny od dnia 27 maja 1990 roku jest dokumentem opisującym zestawienia i obiegi składów krajowych pociągów ekspresowych, pospiesznych i dalekobieżnych osobowych w rozkładzie jazdy 1990/91. W szczególności znajdziemy w nim:
- obiegi składów pociągów, czyli informację z którego pociągu na który przechodził dany skład,
- zestawienia składów pociągów, czyli szczegółową informację o tym, jakiej serii wagony wchodziły w skład danego pociągu, w jakich terminach i relacjach bezpośrednich kursowały oraz informacje uzupełniające, jak np. stacja macierzysta składu,
- plan przewozu poczty i korespondencji służbowej,
- plan przewozu dokumentacji podstawowej systemu CETAR,
- plan przesyłania wagonów do i z naprawy w planowych pociągach.
Niemałą ciekawostką jest umieszczony w dodatku plan przesyłania tygodnia "Sygnały". W każdy piątek drukarnia nadawała na stacjach Łódź Kaliska i Łódź Fabryczna łącznie 11 200 egzemplarzy, które określonymi pociągami były przesyłane do stacji Grochów, Wrocław Główny, Gdynia Postojowa, Szczecin Główny, Koszalin, Gliwice, Poznań Główny i Olsztyn Główny. Tam były przekazywane drużynom konduktorskim rozpoczynających bieg pociągów ekspresowych, w których "Sygnały" dostępne były jako bezpłatne foldery.