Edytujesz Archiwum:Kolej elektryczna Kraków – Zakopane (1939)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 690: | Linia 690: | ||
Równolegle do treści pisanej, warte omówienia są zamieszczone na nienumerowanych stronach zdjęcia. | Równolegle do treści pisanej, warte omówienia są zamieszczone na nienumerowanych stronach zdjęcia. | ||
− | [[Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_16A_Z.jpg|thumb|left|500px|Pomiędzy pomnikiem | + | [[Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_16A_Z.jpg|thumb|left|500px|Pomiędzy pomnikiem Mickiewicz i kościołem Mariackim widoczny jest układ torów wąskotorowych (900 mm) tramwajów elektrycznych. Niestety na zdjęciu nie widać, żadnego tramwaju wąskotorowego, na którym moglibyśmy zobaczyć łyżkowy odbierak prądu. Widoczny po lewej stronie zdjęcia tramwaj jadący od strony ulicy Mikołajskiej jest tramwajem normalnotorowym korzystającym z odbieraka typy „Lira” wedle patentu firmy Siemens. Widoczny na zdjęciu wagon prawdopodobnie jest typy SN2, czyli typu który dopiero wchodził do eksploatacji w czasie wykonania zdjęcia.<br>Prawdopodobna pozycja fotografa: 50.061607985425994, 19.93752516235533]] |
[[Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_16B_Z.jpg|thumb|right|500px|Dość zagadkowe jest umieszczenie zdjęcia zamku w Niedzicy w opracowaniu dotyczącym linii kolejowej Kraków-Zakopane. Ani ten zamek nie leży w sąsiedztwie opisywanej linii kolejowej, ani nie był w czasie powstawania publikacji dostępny dla zwiedzających.<br>Prawdopodobna pozycja fotografa: 49.421744777847124, 20.319027669580194]] | [[Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_16B_Z.jpg|thumb|right|500px|Dość zagadkowe jest umieszczenie zdjęcia zamku w Niedzicy w opracowaniu dotyczącym linii kolejowej Kraków-Zakopane. Ani ten zamek nie leży w sąsiedztwie opisywanej linii kolejowej, ani nie był w czasie powstawania publikacji dostępny dla zwiedzających.<br>Prawdopodobna pozycja fotografa: 49.421744777847124, 20.319027669580194]] |