Edytujesz Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
Pierwszy rocznik [[Archiwum:Technika Parowozowa (czasopismo)|Techniki Parowozowej]] wydawanej jako dodatek do czasopisma "Maszynista" - organu Związku Zawodowego Maszynistów. | Pierwszy rocznik [[Archiwum:Technika Parowozowa (czasopismo)|Techniki Parowozowej]] wydawanej jako dodatek do czasopisma "Maszynista" - organu Związku Zawodowego Maszynistów. | ||
Linia 14: | Linia 7: | ||
== Numer 1 == | == Numer 1 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_01_001.jpg|Strona 1 | Plik:TechnikaParow_1927_01_001.jpg|Strona 1 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_01_002.jpg|Strona 2 | Plik:TechnikaParow_1927_01_002.jpg|Strona 2 | ||
Linia 26: | Linia 16: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_01_007.jpg|Strona 7 | Plik:TechnikaParow_1927_01_007.jpg|Strona 7 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_01_008.jpg|Strona 8 | Plik:TechnikaParow_1927_01_008.jpg|Strona 8 | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 2 == | == Numer 2 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_02_009.jpg|Strona 9 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_02_009.jpg|Strona 9 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_02_010.jpg|Strona 10 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_02_010.jpg|Strona 10 (2) | ||
Linia 42: | Linia 29: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg|Strona 15 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg|Strona 15 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_02_016.jpg|Strona 16 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_02_016.jpg|Strona 16 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 3 == | == Numer 3 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|Strona 17 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|Strona 17 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_03_018.jpg|Strona 18 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_03_018.jpg|Strona 18 (2) | ||
Linia 58: | Linia 42: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_03_023.jpg|Strona 23 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_03_023.jpg|Strona 23 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|Strona 24 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|Strona 24 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 4 == | == Numer 4 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_04_025.jpg|Strona 25 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_04_025.jpg|Strona 25 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_04_026.jpg|Strona 26 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_04_026.jpg|Strona 26 (2) | ||
Linia 74: | Linia 55: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_04_031.jpg|Strona 31 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_04_031.jpg|Strona 31 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_04_032.jpg|Strona 32 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_04_032.jpg|Strona 32 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 5 == | == Numer 5 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_05_033.jpg|Strona 33 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_05_033.jpg|Strona 33 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_05_034.jpg|Strona 34 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_05_034.jpg|Strona 34 (2) | ||
Linia 90: | Linia 68: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg|Strona 39 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg|Strona 39 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg|Strona 40 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg|Strona 40 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 6 == | == Numer 6 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_06_041.jpg|Strona 41 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_06_041.jpg|Strona 41 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_06_042.jpg|Strona 42 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_06_042.jpg|Strona 42 (2) | ||
Linia 110: | Linia 85: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_06_051.jpg|Strona 51 (11) | Plik:TechnikaParow_1927_06_051.jpg|Strona 51 (11) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_06_052.jpg|Strona 52 (12) | Plik:TechnikaParow_1927_06_052.jpg|Strona 52 (12) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 7 == | == Numer 7 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_07_053.jpg|Strona 53 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_07_053.jpg|Strona 53 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_07_054.jpg|Strona 54 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_07_054.jpg|Strona 54 (2) | ||
Linia 126: | Linia 98: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_07_059.jpg|Strona 59 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_07_059.jpg|Strona 59 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg|Strona 60 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg|Strona 60 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 8 == | == Numer 8 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_08_061.jpg|Strona 61 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_08_061.jpg|Strona 61 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_08_062.jpg|Strona 62 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_08_062.jpg|Strona 62 (2) | ||
Linia 142: | Linia 111: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_08_067.jpg|Strona 67 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_08_067.jpg|Strona 67 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_08_068.jpg|Strona 68 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_08_068.jpg|Strona 68 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 9 == | == Numer 9 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_09_069.jpg|Strona 69 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_09_069.jpg|Strona 69 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_09_070.jpg|Strona 70 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_09_070.jpg|Strona 70 (2) | ||
Linia 158: | Linia 124: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_09_075.jpg|Strona 75 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_09_075.jpg|Strona 75 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg|Strona 76 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg|Strona 76 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 10 == | == Numer 10 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_10_077.jpg|Strona 77 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_10_077.jpg|Strona 77 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_10_078.jpg|Strona 78 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_10_078.jpg|Strona 78 (2) | ||
Linia 174: | Linia 137: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_10_083.jpg|Strona 83 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_10_083.jpg|Strona 83 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_10_084.jpg|Strona 84 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_10_084.jpg|Strona 84 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 11 == | == Numer 11 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_11_085.jpg|Strona 85 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_11_085.jpg|Strona 85 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_11_086.jpg|Strona 86 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_11_086.jpg|Strona 86 (2) | ||
Linia 190: | Linia 150: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg|Strona 91 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg|Strona 91 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_11_092.jpg|Strona 92 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_11_092.jpg|Strona 92 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Numer 12 == | == Numer 12 == | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_12_093.jpg|Strona 93 (1) | Plik:TechnikaParow_1927_12_093.jpg|Strona 93 (1) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_12_094.jpg|Strona 94 (2) | Plik:TechnikaParow_1927_12_094.jpg|Strona 94 (2) | ||
Linia 206: | Linia 163: | ||
Plik:TechnikaParow_1927_12_099.jpg|Strona 99 (7) | Plik:TechnikaParow_1927_12_099.jpg|Strona 99 (7) | ||
Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg|Strona 100 (8) | Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg|Strona 100 (8) | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Spis rzeczy == | == Spis rzeczy == | ||
Linia 214: | Linia 171: | ||
! L.p. !! Autor !! Tytuł !! Rok !! Numer !! Strona !! Ilustracje | ! L.p. !! Autor !! Tytuł !! Rok !! Numer !! Strona !! Ilustracje | ||
|- | |- | ||
− | | 1 || (Redaktor) || Od Redakcji || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [ | + | | 1 || (Redaktor) || Od Redakcji || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_01_001.jpg 1] || |
|- | |- | ||
− | | 2 || (Redaktor) || Stu lecie parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [ | + | | 2 || (Redaktor) || Stu lecie parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_01_002.jpg 2] || * |
|- | |- | ||
− | | 3 || W. F. || O wyłączaniu hamulca parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [ | + | | 3 || W. F. || O wyłączaniu hamulca parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_01_003.jpg 3] || |
|- | |- | ||
− | | 4 || A. Chmielewski || W sprawie zerwań pociągów osobowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [ | + | | 4 || A. Chmielewski || W sprawie zerwań pociągów osobowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_01_007.jpg 7] || |
|- | |- | ||
− | | 5 || (Redaktor) || Kącik humorystyczny || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [ | + | | 5 || (Redaktor) || Kącik humorystyczny || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 1|1]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_01_008.jpg 8] || * |
|- | |- | ||
− | | 6 || Inż. St. Felsz || Odparowalność opału a sprawność kotła || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [ | + | | 6 || Inż. St. Felsz || Odparowalność opału a sprawność kotła || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_009.jpg 9] || |
|- | |- | ||
− | | 7 || | + | | 7 || Inż. Roman Zakrzewski || Powierzchnia ogrzewalna kotła parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_019.jpg 19] || * |
|- | |- | ||
− | | 8 || (Redaktor) || | + | | 8 || (Redaktor) || Jak wzrasta ciśnienie robocze pary na parowozach b. dr. żel. Warszawsko-Wiedeńskiej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_011.jpg 11] || |
|- | |- | ||
− | | 9 || (Redaktor) || | + | | 9 || (Redaktor) || Obecne wielkości parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_012.jpg 12] || * |
|- | |- | ||
− | | 10 || (Redaktor) || Czy | + | | 10 || (Redaktor) || Czy paleniska żelazne usunięte zostają bezpowrotnie? || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_013.jpg 13] || |
|- | |- | ||
− | | 11 || (Redaktor) || | + | | 11 || (Redaktor) || Czy parowóz z wysokim kotłem jest wywrotny? || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg 15] || * |
|- | |- | ||
− | | 12 || (Redaktor) || | + | | 12 || (Redaktor) || Kącik humorystyczny || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg 15] || * |
|- | |- | ||
− | | 13 || | + | | 13 || (Redaktor) || Od Redakcji || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_02_016.jpg 16] || |
|- | |- | ||
− | | 14 || Inż. | + | | 14 || Inż. Wł. Witkowski || Zwrotnice a stan parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg 17] || |
|- | |- | ||
− | | 15 || A. Chmielewski || O smarach do pary przegrzanej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [ | + | | 15 || A. Chmielewski || O smarach do pary przegrzanej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg 24] || |
|- | |- | ||
− | | 16 || Inż. T. Śnieściakowski || O węglu używanym na polskich kolejach państwowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [ | + | | 16 || Inż. T. Śnieściakowski || O węglu używanym na polskich kolejach państwowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_04_025.jpg 25] || |
|- | |- | ||
− | | 17 || W. F. || Określenie szybkości biegnącego pociągu bez szybkościomierza || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [ | + | | 17 || W. F. || Określenie szybkości biegnącego pociągu bez szybkościomierza || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_04_028.jpg 28] || |
|- | |- | ||
− | | 18 || (Redaktor) || Jak odchylić dym i parę z przed okien .w budce maszynisty? || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [ | + | | 18 || (Redaktor) || Jak odchylić dym i parę z przed okien .w budce maszynisty? || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_04_029.jpg 29] || * |
|- | |- | ||
− | | 19 || Masz. T. Wiśniewski || O gospodarce opałowej w kolejowych składach węgla || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [ | + | | 19 || Masz. T. Wiśniewski || O gospodarce opałowej w kolejowych składach węgla || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_04_030.jpg 30] || |
|- | |- | ||
− | | 20 || (Redaktor) || Pytania i odpowiedzi || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [ | + | | 20 || (Redaktor) || Pytania i odpowiedzi || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_04_031.jpg 31] || |
|- | |- | ||
− | | 22 || (Redaktor) || Zawiadomienie || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [ | + | | 22 || (Redaktor) || Zawiadomienie || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 4|4]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_04_032.jpg 32] || |
|- | |- | ||
− | | 23 || Inż. B. Hummel || Oddziaływanie toru na parowóz i parowozu na tor || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [ | + | | 23 || Inż. B. Hummel || Oddziaływanie toru na parowóz i parowozu na tor || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_05_033.jpg 33] || |
|- | |- | ||
− | | 24 || Inż. Wł. Krzyżanowski || Określenie szybkości biegu pociągu bez szybkościomierza z ilości obrotów koła napędnego || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [ | + | | 24 || Inż. Wł. Krzyżanowski || Określenie szybkości biegu pociągu bez szybkościomierza z ilości obrotów koła napędnego || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_05_036.jpg 36] || |
|- | |- | ||
− | | 25 || (Redaktor) || Marnotrawstwo pary || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [ | + | | 25 || (Redaktor) || Marnotrawstwo pary || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_05_038.jpg 38] || * |
|- | |- | ||
− | | 26 || Inż. Wł. Witkowski || Zadanie konkursowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [ | + | | 26 || Inż. Wł. Witkowski || Zadanie konkursowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg 39] || |
|- | |- | ||
− | | 27 || (Redaktor) || Katastrofa kolejowa || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [ | + | | 27 || (Redaktor) || Katastrofa kolejowa || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg 39] || * |
|- | |- | ||
− | | 28 || Inż. S. F. || O spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [ | + | | 28 || Inż. S. F. || O spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg 40] || |
|- | |- | ||
− | | 29 || Masz. St. Koral || O spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [ | + | | 29 || Masz. St. Koral || O spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 5|5]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg 40] || |
|- | |- | ||
− | | 30 || Inż. St. Felsz || Ogień jałowy || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 30 || Inż. St. Felsz || Ogień jałowy || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_041.jpg 41] || |
|- | |- | ||
− | | 31 || Inż. St. N. || Rzekomy a rzeczywisty brak siły hamulcowej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 31 || Inż. St. N. || Rzekomy a rzeczywisty brak siły hamulcowej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_044.jpg 44] || |
|- | |- | ||
− | | 32 || Inż. Wł. Witkowski || Dokształcanie maszynistów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 32 || Inż. Wł. Witkowski || Dokształcanie maszynistów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_046.jpg 46] || * |
|- | |- | ||
− | | 33 || A. Chmielewski || Badanie czystości kotłów parowozowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 33 || A. Chmielewski || Badanie czystości kotłów parowozowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_048.jpg 48] || |
|- | |- | ||
− | | 34 || (Redaktor) || Rozchód pary na ogrzewanie pociągów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 34 || (Redaktor) || Rozchód pary na ogrzewanie pociągów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_048.jpg 48] || |
|- | |- | ||
− | | 35 || (Redaktor) || Parowóz amerykański || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 35 || (Redaktor) || Parowóz amerykański || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_049.jpg 49] || * |
|- | |- | ||
− | | 36 || (Redaktor) || (Rozwiązanie zadania .konkursowego) || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 36 || (Redaktor) || (Rozwiązanie zadania .konkursowego) || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_050.jpg 50] || |
|- | |- | ||
− | | 37 || (Redaktor) || Pytania i odpowiedzi || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [ | + | | 37 || (Redaktor) || Pytania i odpowiedzi || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 6|6]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_06_052.jpg 52] || |
|- | |- | ||
− | | 38 || Inż. Wł. Witkowski || Działanie krzyżulca na równoleżniki || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [ | + | | 38 || Inż. Wł. Witkowski || Działanie krzyżulca na równoleżniki || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_07_053.jpg 53] || * |
|- | |- | ||
− | | 39 || J. L. || O wytwarzaniu żelaza: I Rudy żelazne; II Skład i własności żelaza || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [ | + | | 39 || J. L. || O wytwarzaniu żelaza: I Rudy żelazne; II Skład i własności żelaza || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_07_056.jpg 56] || * |
|- | |- | ||
− | | 40 || (Redaktor) || Mechaniczne węlowanie parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [ | + | | 40 || (Redaktor) || Mechaniczne węlowanie parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_07_057.jpg 57] || * |
|- | |- | ||
− | | 41 || A. Chmielewski || Oświetlenie elektryczne na parowozach || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [ | + | | 41 || A. Chmielewski || Oświetlenie elektryczne na parowozach || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_07_059.jpg 59] || |
|- | |- | ||
− | | 42 || (Redaktor) || Pociąg „Złota Strzała" Paryż – Calais || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [ | + | | 42 || (Redaktor) || Pociąg „Złota Strzała" Paryż – Calais || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg 60] || |
|- | |- | ||
− | | 43 || (Redaktor) || Pytania i odpowiedzi || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [ | + | | 43 || (Redaktor) || Pytania i odpowiedzi || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 7|7]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg 60] || |
|- | |- | ||
− | | 44 || J. L. || O wytwarzaniu żelaza: III Wielkie piece || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [ | + | | 44 || J. L. || O wytwarzaniu żelaza: III Wielkie piece || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_08_061.jpg 61] || |
|- | |- | ||
− | | 45 || Inż. B. Hummel || O zużywaniu się obręczy kół || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [ | + | | 45 || Inż. B. Hummel || O zużywaniu się obręczy kół || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_08_064.jpg 64] || * |
|- | |- | ||
− | | 46 || (Redaktor) || Kotły parowozowe wodnorurkowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [ | + | | 46 || (Redaktor) || Kotły parowozowe wodnorurkowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_08_065.jpg 65] || * |
|- | |- | ||
− | | 47 || Masz. St. Koral || Jeszcze o zrywaniu łączników w pociągach towarowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [ | + | | 47 || Masz. St. Koral || Jeszcze o zrywaniu łączników w pociągach towarowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 8|8]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_08_068.jpg 68] || |
|- | |- | ||
− | | 48 || (Redaktor) || Parowóz turbinowy || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [ | + | | 48 || (Redaktor) || Parowóz turbinowy || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_09_069.jpg 69] || * |
|- | |- | ||
− | | 49 || (Redaktor) || Obecne przebiegi bez zatrzymania || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [ | + | | 49 || (Redaktor) || Obecne przebiegi bez zatrzymania || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_09_074.jpg 74] || * |
|- | |- | ||
− | | 50 || Inż. Wł. Witkowski || Nieszczelność obszycia kotła parowozowego || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [ | + | | 50 || Inż. Wł. Witkowski || Nieszczelność obszycia kotła parowozowego || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_09_075.jpg 75] || |
|- | |- | ||
− | | 51 || (Redaktor) || Ile kosztuje zatrzymanie pociągu? || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [ | + | | 51 || (Redaktor) || Ile kosztuje zatrzymanie pociągu? || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg 76] || * |
|- | |- | ||
− | | 52 || Br. Cieśliński || Uwaga o zerwaniach pociągów osobowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [ | + | | 52 || Br. Cieśliński || Uwaga o zerwaniach pociągów osobowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 9|9]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg 76] || |
|- | |- | ||
− | | 53 || Inż. St. Felsz || Podgrzewanie wody zasilającej na parowozach: I Wiadomości ogólne; II Podgrzewacze wody || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [ | + | | 53 || Inż. St. Felsz || Podgrzewanie wody zasilającej na parowozach: I Wiadomości ogólne; II Podgrzewacze wody || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_10_077.jpg 77] || |
|- | |- | ||
− | | 54 || Inż. Wł. Witkowski || Nowy parowóz typu 2F1 || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [ | + | | 54 || Inż. Wł. Witkowski || Nowy parowóz typu 2F1 || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_10_081.jpg 81] || * |
|- | |- | ||
− | | 55 || Masz. Jan Godlewski || Jeszcze o spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [ | + | | 55 || Masz. Jan Godlewski || Jeszcze o spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_10_083.jpg 83] || |
|- | |- | ||
− | | 56 || Masz. J. Storuń || Jeszcze o spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [ | + | | 56 || Masz. J. Storuń || Jeszcze o spalaniu węgla na podłożu żużlowem || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 10|10]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_10_084.jpg 84] || |
|- | |- | ||
− | | 57 || Inż. Wł. Witkowski || Odparowalność powierzchni ogrzewalnej kotła || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [ | + | | 57 || Inż. Wł. Witkowski || Odparowalność powierzchni ogrzewalnej kotła || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_11_085.jpg 85] || |
|- | |- | ||
− | | 58 || Inż. St. Felsz || Podgrzewanie wody zasilającej na parowozach: III Smoczki pracujące parą odlotową || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [ | + | | 58 || Inż. St. Felsz || Podgrzewanie wody zasilającej na parowozach: III Smoczki pracujące parą odlotową || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_11_088.jpg 88] || |
|- | |- | ||
− | | 59 || (Redaktor) || Parowóz wodnorurkowy „John B. Jervis” || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [ | + | | 59 || (Redaktor) || Parowóz wodnorurkowy „John B. Jervis” || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_11_090.jpg 90] || * |
|- | |- | ||
− | | 60 || (Redaktor) || Praktyczne siedzenie || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [ | + | | 60 || (Redaktor) || Praktyczne siedzenie || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg 91] || * |
|- | |- | ||
− | | 61 || A. Chmielewski || Niedomagania sygnałowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [ | + | | 61 || A. Chmielewski || Niedomagania sygnałowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg 91] || |
|- | |- | ||
− | | 62 || (Redaktor) || Zużycie węgla i smarów na kolejach niemieckich || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [ | + | | 62 || (Redaktor) || Zużycie węgla i smarów na kolejach niemieckich || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 11|11]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_11_092.jpg 92] || |
|- | |- | ||
− | | 63 || Inż. St. Nehring || Smoczki (inżektory) do zasilania kotłów parowozowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [ | + | | 63 || Inż. St. Nehring || Smoczki (inżektory) do zasilania kotłów parowozowych || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_12_093.jpg 93] || * |
|- | |- | ||
− | | 64 || Tomasz Jastrzębowski || O kolejach amerykańskich || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [ | + | | 64 || Tomasz Jastrzębowski || O kolejach amerykańskich || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_12_096.jpg 96] || |
|- | |- | ||
− | | 65 || (Redaktor) || Stal niklowa dla parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [ | + | | 65 || (Redaktor) || Stal niklowa dla parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_12_098.jpg 98] || * |
|- | |- | ||
− | | 66 || A. Chmielewski || Budy parowozowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [ | + | | 66 || A. Chmielewski || Budy parowozowe || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_12_099.jpg 99] || |
|- | |- | ||
− | | 67 || Masz. St. Spyl || Zwiększenie siły pociągowej parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [ | + | | 67 || Masz. St. Spyl || Zwiększenie siły pociągowej parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg 100] || |
|- | |- | ||
− | | 68 || Masz. Jan Godlewski || Wymiary dysz || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [ | + | | 68 || Masz. Jan Godlewski || Wymiary dysz || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 12|12]] || [http://enkol.pl/Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg 100] || |
|- | |- | ||
|} | |} | ||
− | + | <gallery> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_001.jpg|Strona 1 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_001.jpg|Strona 1 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_002.jpg|Strona 2 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_002.jpg|Strona 2 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_003.jpg|Strona 3 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_003.jpg|Strona 3 | ||
Plik:TechnikaParow_1927_spis_004.jpg|Strona 4 | Plik:TechnikaParow_1927_spis_004.jpg|Strona 4 | ||
− | </ | + | </gallery> |
− | [[Kategoria:Technika Parowozowa | + | [[Kategoria:Archiwum - Technika Parowozowa]] |