Atrybut:Lw uwagi

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

To jest właściwość typu Tekst.

Wyświetlanie 43 stron przy użyciu tej właściwości.
W
Numer zakładowy 2  +
Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.  +
Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.  +
Numer zakładowy 3 Zmodernizowana do standardu WLs50M1  +
Lokomotywa posiada szarą malaturę.  +
Numer zakładowy 2  +
Istniała jako reklama w Międzyrzeczu  +
Złomowana na początku lat 90-tych.  +
Numer zakładowy 6 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.  +
Numer zakładowy 7 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.  +
Kolor czerwony, numer zakładowy 8 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.  +
Ex WLs40  +
*Lokomotywa jest jednym z wyjątków i posiada silnik o mocy 60 KM. *Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad maską silnika   +
Numer zakładowy 4 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1  +
Numer zakładowy 1 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M?. Kolor czerwony.  +
Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO.  +
Lokomotywa wraz z wozem kopalnianym osobowym jest ustawiona jako pomnik  +
* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na terenie cegielni w Witaszycach   +
* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła   +
Informacja o stanie lokomotywy wg. stanu z roku 2013, w 2013r. została wystawiona na sprzedaż  +
Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu  +
Oznaczenie niepewne  +
Kolor zielony, pierwotnie czerwony.  +
Złomowana po roku 2002  +
W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 3  +
W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3  +
Złomowana po roku 2002.  +
W Hucie Baildon nr zakładowy 11  +
W Hucie Baildon numer zakładowy 12  +
Numer fabryczny nieznany  +
Numer fabryczny nieznany  +
Numer fabryczny i rok produkcji nieznane  +
Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym  +
Pomnik przed biurowcem PLK  +
Przebudowa w 1972 na Dkc 101  +
Nietypowy pomost hamulcowy, brak daszku nad jednym stopniem oraz dodatkowa poręcz na ścianie czołowej  +
Numer podmieniony z Wmc 029 i wzajemnie  +
Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204  +
Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym  +
Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach  +
W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017  +
Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym  +
Z
Od 1970 roku pozbawiony napędu.  +