Atrybut:Lw uwagi
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
To jest właściwość typu Tekst.
W
Numer zakładowy 2 +
Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r. +
Lokomotywa nosi czerwoną malaturę. +
Numer zakładowy 3 Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Lokomotywa posiada szarą malaturę. +
Numer zakładowy 2 +
Istniała jako reklama w Międzyrzeczu +
Złomowana na początku lat 90-tych. +
Numer zakładowy 6 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. +
Numer zakładowy 7 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. +
Kolor czerwony, numer zakładowy 8 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. +
*Lokomotywa jest jednym z wyjątków i posiada silnik o mocy 60 KM.
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad maską silnika
+
Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO. +
* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na terenie cegielni w Witaszycach
+
* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła
+
Informacja o stanie lokomotywy wg. stanu z roku 2013, w 2013r. została wystawiona na sprzedaż +
Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu +
Numer fabryczny nieznany +
Numer fabryczny nieznany +
Numer fabryczny i rok produkcji nieznane +
Pomnik przed biurowcem PLK +
Przebudowa w 1972 na Dkc 101 +
Nietypowy pomost hamulcowy, brak daszku nad jednym stopniem oraz dodatkowa poręcz na ścianie czołowej +
Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204 +
Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym +
Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach +
W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017 +
Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym +
Z
Od 1970 roku pozbawiony napędu. +