Biblioteka:A-01628: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Robot usunął zbędny szablon konkursowy)
m (Zastępowanie tekstu - "waskotorowe" na "wąskotorowe")
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
 
|Autor=Pokropiński Bogdan
 
|Autor=Pokropiński Bogdan
 
|Omówienie=Budowa i eksploatacja wąskotorowych wagonów spalinowych M1 dla Średzkiej Kolei Powiatowej
 
|Omówienie=Budowa i eksploatacja wąskotorowych wagonów spalinowych M1 dla Średzkiej Kolei Powiatowej
|Słowa kluczowe=M1, wagon spalinowy, koleje waskotorowe w Polsce, Średzka Kolej Powiatowa, wagon silnikowy, wąskotorowe pojazdy trakcyjne, tabor kolei wąskotorowych, Średzka Kolej Dojazdowa
+
|Słowa kluczowe=M1, wagon spalinowy, koleje wąskotorowe w Polsce, Średzka Kolej Powiatowa, wagon silnikowy, wąskotorowe pojazdy trakcyjne, tabor kolei wąskotorowych, Średzka Kolej Dojazdowa
 
|Czasopismo=Świat Kolei
 
|Czasopismo=Świat Kolei
 
|Rocznik=2013
 
|Rocznik=2013

Aktualna wersja na dzień 02:03, 23 maj 2019

Karta katalogowa zawierająca dane artykułu opublikowanego w czasopiśmie Świat Kolei nr 2013/01/210

Tytuł

Nasz portret: Wagon spalinowy Średzkiej Kolei Powiatowej

Autor

Pokropiński Bogdan

Omówienie

Budowa i eksploatacja wąskotorowych wagonów spalinowych M1 dla Średzkiej Kolei Powiatowej

Słowa kluczowe

M1, wagon spalinowy, koleje wąskotorowe w Polsce, Średzka Kolej Powiatowa, wagon silnikowy, wąskotorowe pojazdy trakcyjne, tabor kolei wąskotorowych, Średzka Kolej Dojazdowa

Czasopismo

Świat Kolei

Rocznik

2013

Numer

2013/01/210

Strona / strony

26-29


INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU