Biblioteka:A-01710: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(konkurs)
Znacznik: Nowy wpis w katalogu art prasowych
 
m (Zastępowanie tekstu - "1992/11/12" na "1992/11-12/35-36")
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 3: Linia 3:
 
|Autor=Zaborski Miłosz
 
|Autor=Zaborski Miłosz
 
|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
 
|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000
+
|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000, Elektryczna Kolej Dojazdowa, Warszawska Kolej Dojazdowa, EKD, tabor techczniczno-gospodarczy, linie kolejowe w Polsce
 
|Czasopismo=Stalowe Szlaki
 
|Czasopismo=Stalowe Szlaki
 
|Rocznik=1992
 
|Rocznik=1992
|Numer=1992/11/12
+
|Numer=1992/11-12/35-36
 
|Strony=08-10, 15-16
 
|Strony=08-10, 15-16
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 14:25, 19 lis 2019

Karta katalogowa zawierająca dane artykułu opublikowanego w czasopiśmie Stalowe Szlaki nr 1992/11-12/35-36

Tytuł

Nowości na WKD

Autor

Zaborski Miłosz

Omówienie

Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.

Słowa kluczowe

WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000, Elektryczna Kolej Dojazdowa, Warszawska Kolej Dojazdowa, EKD, tabor techczniczno-gospodarczy, linie kolejowe w Polsce

Czasopismo

Stalowe Szlaki

Rocznik

1992

Numer

1992/11-12/35-36

Strona / strony

08-10, 15-16


INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU