Edytujesz Dyskusja:Pleszewska Kolej Lokalna

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
==Ogólnie o stronach kolei==
 
 
Stronę utworzyłem jako pierwszą przymiarkę. Od razu nasuwa mi się kilka wątpliwości:
 
Stronę utworzyłem jako pierwszą przymiarkę. Od razu nasuwa mi się kilka wątpliwości:
 
* której z nazw używać jako głównej?  
 
* której z nazw używać jako głównej?  
Linia 14: Linia 13:
 
:Trzeba to uporzadkować w pierwszej kolejności bo zapewne pierwsze artykuły będą dot. głównie wąskotorówek [[Użytkownik:Kaczor|Kaczor]] 13:25, 28 cze 2011 (CEST)
 
:Trzeba to uporzadkować w pierwszej kolejności bo zapewne pierwsze artykuły będą dot. głównie wąskotorówek [[Użytkownik:Kaczor|Kaczor]] 13:25, 28 cze 2011 (CEST)
  
==Długość artykułów==
 
 
Artykuł wychodzi nieco monstrualny - na razie piszę wszystko a potem będę skracał i wywalał ;) <br/>
 
Artykuł wychodzi nieco monstrualny - na razie piszę wszystko a potem będę skracał i wywalał ;) <br/>
 
[[Użytkownik:2xM|2xM]] 01:55, 4 lip 2011 (CEST)
 
[[Użytkownik:2xM|2xM]] 01:55, 4 lip 2011 (CEST)
 
:Monstrualny może na Wikipedii ale tutaj im więcej wiedzy kolejowej tym lepiej. Literatura dotycząca wąskotorówek jest bardzo uboga. [[Użytkownik:Kaczor|Kaczor]] 18:02, 4 lip 2011 (CEST)
 
:Monstrualny może na Wikipedii ale tutaj im więcej wiedzy kolejowej tym lepiej. Literatura dotycząca wąskotorówek jest bardzo uboga. [[Użytkownik:Kaczor|Kaczor]] 18:02, 4 lip 2011 (CEST)
 
::Zgadzam się z Kaczorem - po to utworzyliśmy Enkol żeby uwolnić się od pewnych ograniczeń Wikipedii - pisz zatem śmiało, niech art będzie obszerny. Jeśli będzie obszerny ze względu na dużą liczbę faktów czy szczegółów - to świetnie. A jeśli wyjdą jakieś niepotrzebne, niewiele wnoszące dłużyzny, to się pomyśli o ich przeredagowaniu. Podsumowując - duża objętość artykułu nie musi być jego wadą. [[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] 07:13, 5 lip 2011 (CEST)
 
::Zgadzam się z Kaczorem - po to utworzyliśmy Enkol żeby uwolnić się od pewnych ograniczeń Wikipedii - pisz zatem śmiało, niech art będzie obszerny. Jeśli będzie obszerny ze względu na dużą liczbę faktów czy szczegółów - to świetnie. A jeśli wyjdą jakieś niepotrzebne, niewiele wnoszące dłużyzny, to się pomyśli o ich przeredagowaniu. Podsumowując - duża objętość artykułu nie musi być jego wadą. [[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] 07:13, 5 lip 2011 (CEST)
 
==Krotoszyńska czy Pleszewska KD==
 
Zacząłem się zastanawiać, że w sumie po rozbiórce linii do Krotoszyna chyba nie zmieniono nazwy kolejki. W różnych wzmiankach przez całe lata '90 mowa jest o Krotoszyńskiej KD. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... ;) --[[Użytkownik:2xM|2xM]] 01:01, 7 lip 2011 (CEST)
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)