Pojazd pomocniczy: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(test)
m (Wycofano edycje użytkownika 87.205.194.158 (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Paweł Niemczuk.)
Linia 1: Linia 1:
 
'''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>.
 
'''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>.
  
Treść testowa. Dodatkowa treść testowa. i jeszcze cos
+
Treść testowa.
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]

Wersja z 22:57, 11 lut 2012

Pojazd pomocniczy - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami[1].

Treść testowa.

Przypisy

  1. §531 - Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET), Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956