Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 51 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 100 | następne 100) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • 2WLs40 1189  + (Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.)
  • EL12 7184  + (Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.)
  • L45H 23367  + (Oznaczenie niepewne)
  • WLs75 30  + (Oznaczenie niepewne)
  • Ls40 4557  + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
  • 409Da 439  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
  • 409Da 517  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
  • WLs40 1392  + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
  • WLp50 001  + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
  • Ls750H 6536  + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
  • 401Da b/d  + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
  • L45H 22187  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
  • L45H 22186  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
  • L45H 21577  + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
  • L45H 20859  + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
  • GLs30 Nieznany 2  + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
  • 409Da 483  + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
  • 409Da 005  + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
  • 409Da 138  + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
  • WLs50 2068  + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
  • WLs40 1418  + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
  • WM5 238  + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
  • Wmc nieznany  + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
  • Wmc nieznany  + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
  • WLs40 291  + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
  • L45H 21275  + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
  • WM5 nieznany  + (Pomnik przed biurowcem PLK)
  • Ls40 5293  + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
  • L45H 22166  + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
  • 409Da 049  + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
  • 409Da 07  + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
  • GLs30 ??  + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
  • WLs50 1378  + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
  • 409Da 402  + (Prawdopodobnie błędny numer.)
  • WLs150 7077  + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
  • WLs150 6839  + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
  • 802S 01  + (Prototyp)
  • 1Aw/M 1  + (Prototyp)
  • A20D-P 24979  + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • A20D-P 24962  + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • 401D 001  + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
  • A20D-P 25071  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • A20D-P ?(223)  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • WWM5 nieznany  + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
  • L45H 20849  + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
  • W1E 372  + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
  • 409Da 369  + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal)
  • L45H 20858  + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
  • 2WLs50 1772  + (Przekuta na 750mm.)
  • A20D-P 25072  + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
  • A20D-P 25073  + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)