Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 166 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 500 | następne 500) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • 2WLs40 1189  + (Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.)
  • EL12 7184  + (Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.)
  • L45H 23367  + (Oznaczenie niepewne)
  • WLs75 30  + (Oznaczenie niepewne)
  • Ls40 4557  + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
  • 409Da 439  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
  • 409Da 517  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
  • WLs40 1392  + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
  • WLp50 001  + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
  • Ls750H 6536  + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
  • 401Da b/d  + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
  • L45H 22187  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
  • L45H 22186  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
  • L45H 21577  + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
  • L45H 20859  + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
  • GLs30 Nieznany 2  + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
  • 409Da 483  + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
  • 409Da 005  + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
  • 409Da 138  + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
  • WLs50 2068  + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
  • WLs40 1418  + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
  • WM5 238  + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
  • Wmc nieznany  + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
  • Wmc nieznany  + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
  • WLs40 291  + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
  • L45H 21275  + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
  • WM5 nieznany  + (Pomnik przed biurowcem PLK)
  • Ls40 5293  + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
  • L45H 22166  + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
  • 409Da 049  + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
  • 409Da 07  + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
  • GLs30 ??  + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
  • WLs50 1378  + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
  • 409Da 402  + (Prawdopodobnie błędny numer.)
  • WLs150 7077  + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
  • WLs150 6839  + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
  • 802S 01  + (Prototyp)
  • 1Aw/M 1  + (Prototyp)
  • A20D-P 24979  + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • A20D-P 24962  + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
  • 401D 001  + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
  • A20D-P 25071  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • A20D-P ?(223)  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • WWM5 nieznany  + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
  • L45H 20849  + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
  • W1E 372  + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
  • 409Da 369  + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal)
  • L45H 20858  + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
  • 2WLs50 1772  + (Przekuta na 750mm.)
  • A20D-P 25072  + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
  • A20D-P 25073  + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
  • WLs40 649  + (Przeznaczona na częsci)
  • WLs50 2255  + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)
  • Ls150 109  + (Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969)
  • WLs50 1235  + (Pudło na złomie)
  • Björke b/d  + (Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.)
  • WLs50 2111  + (Ruch "Michał")
  • WLs40 1121  + (Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie)
  • L45H 24071  + (Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007))
  • WLs40 425  + (Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.)
  • A20D-P ?(227)  + (Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.)
  • L30H 23380  + (Sprzedana do Francji)
  • 409Da 380  + (Stan na 3.07.2014r.)
  • WLs50 1709  + (Stylizowana na parowóz)
  • Tw9 8  + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
  • Ls150 Nieznany  + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
  • WLs40 NN  + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
  • Ls60 336  + (Uszkodzony silnik)
  • WLs40 923  + (W 1997 roku wrak)
  • L45H 20867  + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modeW 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
  • L45H 24837  + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
  • WLs150 7618  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
  • WLs75 68  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
  • WLs150 7083  + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)
  • WLs150 7615  + (W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6)
  • WLs150 7635  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10)
  • WLs150 7234  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11)
  • WLs150 6843  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3)
  • WLs150 7667  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4)
  • L30H 23437  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5)
  • L30H 24600  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7)
  • WLs150 7619  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8)
  • WLs150 7640  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9)
  • WLs75 55  + (W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 3)
  • WLs150 6028  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3)
  • WLs150 6029  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4)
  • WLs150 6838  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1)
  • WLs150 7657  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2)
  • WLs150 7228  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3)
  • WLs50 1697  + (W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.czce pochodzącej ze starszego egzemplarza.)
  • 2WLs50 1307  + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8)
  • 2WLs50 1570  + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9)
  • WLs75 73  + (W Hucie Baildon nr zakładowy 11)
  • WLs75 82  + (W Hucie Baildon numer zakładowy 12)
  • WLs150 6831  + (W Hucie Bobrek nr zakładowy 3)
  • WLs150 7664  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4)
  • WLs150 7665  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5)
  • WLs150 7651  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie))
  • L30H 24373  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 11)
  • WLs150 7225  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 2)
  • WLs150 7226  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 3)
  • WLs180 32  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 9)
  • WLs180 9  + (W Hucie Pokój nr zakładowy 8)
  • WLs150 6030  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.)
  • WLs150 7076  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2)
  • WLs150 6036  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 10)
  • WLs150 7218  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 8)
  • WLs150 7215  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 9)
  • WLs150 7084  + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
  • WLs180 8  + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
  • WLs50 1492  + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
  • WLs40 330  + (W budce tabliczka z numerem 472.)
  • GLs25 ?  + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
  • 2WLs40 949  + (W cukrowni numer zakładowy 2)
  • A20D-P 25192  + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
  • 2WLs50 1871  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 10)
  • 2WLs50 1817  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
  • Wmc nieznany  + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
  • L45H 20924  + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
  • 401Da 167  + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
  • WLs40 308  + (W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.)
  • WLs50 1976  + (WLs50 1976/68)
  • MBd1 321  + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
  • A20D-P 25116  + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
  • WLs40 436  + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
  • 409Da 321  + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)
  • 2WLs50 2308  + (Wersja M1)
  • 2WLs50 1680  + (Wersja M3)
  • WLs50 1111  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1113  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1114  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1112  + (Wersja eksportowa do Hiszpanii.)
  • WLs50 2159  + (Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159))
  • 409Da 715  + (Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997)
  • 2WLs50 2088  + (Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek)
  • WLs150 7632  + (Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym)
  • Wmc Nieznany  + (Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204)
  • 409Da 411  + (Wrak na części zamienne)
  • A20D-P 25117  + (Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.)
  • WLs40 810  + (Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne)
  • LDE125 22375  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
  • LDE125 22376  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
  • LDE125 23377  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977. Huta Kościuszko nr 10)
  • 409D 01  + (Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6)
  • WLs40 1026  + (Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny)
  • WLs40 730  + (Zakład nr 1 "Szymiszów")
  • 2WLs50 1212  + (Zakład w Piekarach Śl)
  • L45H 22167  + (Zielona z białym paskiem)
  • 401Da 9491  + (Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne.)
  • WLs50 2305  + (Złomowana na początku lat 90-tych.)
  • WLs75 52  + (Złomowana po roku 2002)
  • WLs75 70  + (Złomowana po roku 2002.)
  • L45H 21583  + (ex. Lxd2-302)
  • 2Ls150 Nieznany  + (https://sigman.kolej.org.pl/foto/sm03-237b.jpg)
  • WLs50 1981  + (https://www.kolejpiaskowa.pl/details.php?image_id=1537 lokomotywa stacjonuje na Szybie "Giszowiec" Oznaczenie na budce "1981")
  • Ls60 5992  + (https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=10672)
  • Ls150 b/d  + (malowanie niebieskie z zielonym pasem)
  • 409Da 828/151  + (malowanie pomarańczowo-żółte)
  • 410D 44  + (malowanie pomarańczowo-żółte)
  • Ls150 b/d  + (malowanie zielone)
  • Ls40 3571  + (malowanie żółte)
  • 409Da 022  + (niebieskie malowanie)
  • BTxhp b/d  + (sprowadzony z PKW Chorzów)
  • BTxhp b/d  + (sprowadzony z PKW Chorzów)
  • Ls150 6170  + (typ 2Ls150, Vmax=45 km/h)
  • 409Da 06  + (Źródło informacji: fotoblog.)