Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- WLs40 636 + (Numer zakładowy 9.)
- 2WLs50 1827 + (Numer zakładowy CK2)
- L45H 21888 + (Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła)
- L45H 20921 + (Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie)
- ZNTK Opole 1953 386 + (Od 1970 roku pozbawiony napędu.)
- L30H 23385 + (Od 2017 imię "Rubinek")
- Las49 4255 + (Odiskiernik siatkowy na kominie, duże przemysłowe bufory)
- 2WLs40 1189 + (Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.)
- EL12 7184 + (Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest … Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.)
- L45H 23367 + (Oznaczenie niepewne)
- WLs75 30 + (Oznaczenie niepewne)
- Ls40 4557 + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
- 409Da 439 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
- 409Da 517 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
- WLs40 1392 + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
- WLp50 001 + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
- Ls750H 6536 + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
- 401Da b/d + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
- L45H 22187 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 22186 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 21577 + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
- L45H 20859 + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
- GLs30 Nieznany 2 + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
- 409Da 483 + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
- 409Da 005 + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
- 409Da 138 + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
- WLs50 2068 + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
- WLs40 1418 + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
- WM5 238 + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
- WLs40 291 + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
- L45H 21275 + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
- WM5 nieznany + (Pomnik przed biurowcem PLK)
- Ls40 5293 + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
- L45H 22166 + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
- 409Da 049 + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
- 409Da 07 + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
- GLs30 ?? + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
- WLs50 1378 + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
- 409Da 402 + (Prawdopodobnie błędny numer.)
- WLs150 7077 + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
- WLs150 6839 + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
- A20D-P 24979 + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- A20D-P 24962 + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- 401D 001 + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
- A20D-P 25071 + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- A20D-P ?(223) + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- WWM5 nieznany + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
- L45H 20849 + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
- W1E 372 + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
- 409Da 369 + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal)
- L45H 20858 + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
- 2WLs50 1772 + (Przekuta na 750mm.)
- A20D-P 25072 + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
- A20D-P 25073 + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
- WLs40 649 + (Przeznaczona na częsci)
- WLs50 2255 + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)
- Ls150 109 + (Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969)
- WLs50 1235 + (Pudło na złomie)
- Björke b/d + (Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.)
- WLs50 2111 + (Ruch "Michał")
- WLs40 1121 + (Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie)
- L45H 24071 + (Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007))
- WLs40 425 + (Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.)
- A20D-P ?(227) + (Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.)
- L30H 23380 + (Sprzedana do Francji)
- 409Da 380 + (Stan na 3.07.2014r.)
- WLs50 1709 + (Stylizowana na parowóz)
- Tw9 8 + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
- Ls150 Nieznany + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
- WLs40 NN + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
- Ls60 336 + (Uszkodzony silnik)
- WLs40 923 + (W 1997 roku wrak)
- L45H 20867 + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej mode … W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
- L45H 24837 + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
- WLs150 7618 + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
- WLs75 68 + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
- WLs150 7083 + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)
- WLs150 7615 + (W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6)
- WLs150 7635 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10)
- WLs150 7234 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11)
- WLs150 6843 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3)
- WLs150 7667 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4)
- L30H 23437 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5)
- L30H 24600 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7)
- WLs150 7619 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8)
- WLs150 7640 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9)
- WLs75 55 + (W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 3)
- WLs150 6028 + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3)
- WLs150 6029 + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4)
- WLs150 6838 + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1)
- WLs150 7657 + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2)
- WLs150 7228 + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3)
- WLs50 1697 + (W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna … W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.czce pochodzącej ze starszego egzemplarza.)
- 2WLs50 1307 + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8)
- 2WLs50 1570 + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9)
- WLs75 73 + (W Hucie Baildon nr zakładowy 11)
- WLs75 82 + (W Hucie Baildon numer zakładowy 12)
- WLs150 6831 + (W Hucie Bobrek nr zakładowy 3)
- WLs150 7664 + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4)
- WLs150 7665 + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5)
- WLs150 7651 + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie))
- L30H 24373 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 11)
- WLs150 7225 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 2)
- WLs150 7226 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 3)
- WLs180 32 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 9)
- WLs180 9 + (W Hucie Pokój nr zakładowy 8)
- WLs150 6030 + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.)
- WLs150 7076 + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2)
- WLs150 6036 + (W KWK "Janina" nr zakładowy 10)
- WLs150 7218 + (W KWK "Janina" nr zakładowy 8)
- WLs150 7215 + (W KWK "Janina" nr zakładowy 9)
- WLs150 7084 + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
- WLs180 8 + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
- WLs50 1492 + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
- WLs40 330 + (W budce tabliczka z numerem 472.)
- GLs25 ? + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
- 2WLs40 949 + (W cukrowni numer zakładowy 2)
- A20D-P 25192 + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
- 2WLs50 1871 + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 10)
- 2WLs50 1817 + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
- Wmc nieznany + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
- L45H 20924 + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
- 401Da 167 + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
- WLs40 308 + (W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.)
- WLs50 1976 + (WLs50 1976/68)
- MBd1 321 + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
- A20D-P 25116 + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
- WLs40 436 + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
- 409Da 321 + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)
- 2WLs50 2308 + (Wersja M1)
- 2WLs50 1680 + (Wersja M3)
- WLs50 1111 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1113 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1114 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1112 + (Wersja eksportowa do Hiszpanii.)
- WLs50 2159 + (Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159))
- 409Da 715 + (Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997)
- 2WLs50 2088 + (Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek)
- WLs150 7632 + (Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym)
- Wmc Nieznany + (Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204)
- 409Da 411 + (Wrak na części zamienne)
- A20D-P 25117 + (Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.)
- WLs40 810 + (Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne)
- LDE125 22375 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
- LDE125 22376 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
- LDE125 23377 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977. Huta Kościuszko nr 10)
- 409D 01 + (Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6)
- WLs40 1026 + (Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny)
- WLs40 730 + (Zakład nr 1 "Szymiszów")
- 2WLs50 1212 + (Zakład w Piekarach Śl)
- L45H 22167 + (Zielona z białym paskiem)
- 401Da 9491 + (Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne.)
- WLs50 1125 + (Zielono-czarno-czerwona)
- WLs50 2305 + (Złomowana na początku lat 90-tych.)
- WLs75 52 + (Złomowana po roku 2002)
- WLs75 70 + (Złomowana po roku 2002.)
- L45H 21583 + (ex. Lxd2-302)
- 2Ls150 Nieznany + (https://sigman.kolej.org.pl/foto/sm03-237b.jpg)
- Ls60 5992 + (https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=10672)
- Ls150 b/d + (malowanie niebieskie z zielonym pasem)
- 409Da 828/151 + (malowanie pomarańczowo-żółte)
- 410D 44 + (malowanie pomarańczowo-żółte)
- Ls150 b/d + (malowanie zielone)
- Ls40 3571 + (malowanie żółte)
- 409Da 022 + (niebieskie malowanie)
- BTxhp b/d + (sprowadzony z PKW Chorzów)
- BTxhp b/d + (sprowadzony z PKW Chorzów)
- Ls150 6170 + (typ 2Ls150, Vmax=45 km/h)
- 409Da 06 + (Źródło informacji: fotoblog.)