Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 51 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 100 | następne 100) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • A20D-P 25071  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • A20D-P ?(223)  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
  • WWM5 nieznany  + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
  • L45H 20849  + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
  • W1E 372  + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
  • 409Da 369  + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal)
  • L45H 20858  + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
  • 2WLs50 1772  + (Przekuta na 750mm.)
  • A20D-P 25072  + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
  • A20D-P 25073  + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
  • WLs40 649  + (Przeznaczona na częsci)
  • WLs50 2255  + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)
  • Ls150 109  + (Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969)
  • WLs50 1235  + (Pudło na złomie)
  • Björke b/d  + (Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.)
  • WLs50 2111  + (Ruch "Michał")
  • WLs40 1121  + (Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie)
  • L45H 24071  + (Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007))
  • WLs40 425  + (Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.)
  • A20D-P ?(227)  + (Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.)
  • L30H 23380  + (Sprzedana do Francji)
  • 409Da 380  + (Stan na 3.07.2014r.)
  • WLs50 1709  + (Stylizowana na parowóz)
  • Tw9 8  + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
  • Ls150 Nieznany  + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
  • WLs40 NN  + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
  • Ls60 336  + (Uszkodzony silnik)
  • WLs40 923  + (W 1997 roku wrak)
  • L45H 20867  + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modeW 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
  • L45H 24837  + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
  • WLs150 7618  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
  • WLs75 68  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
  • WLs150 7083  + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)
  • WLs150 7615  + (W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6)
  • WLs150 7635  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10)
  • WLs150 7234  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11)
  • WLs150 6843  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3)
  • WLs150 7667  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4)
  • L30H 23437  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5)
  • L30H 24600  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7)
  • WLs150 7619  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8)
  • WLs150 7640  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9)
  • WLs75 55  + (W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 3)
  • WLs150 6028  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3)
  • WLs150 6029  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4)
  • WLs150 6838  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1)
  • WLs150 7657  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2)
  • WLs150 7228  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3)
  • WLs50 1697  + (W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.czce pochodzącej ze starszego egzemplarza.)
  • 2WLs50 1307  + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8)
  • WLs75 73  + (W Hucie Baildon nr zakładowy 11)
  • WLs75 82  + (W Hucie Baildon numer zakładowy 12)
  • WLs150 6831  + (W Hucie Bobrek nr zakładowy 3)
  • WLs150 7664  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4)
  • WLs150 7665  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5)
  • WLs150 7651  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie))
  • L30H 24373  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 11)
  • WLs150 7225  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 2)
  • WLs150 7226  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 3)
  • WLs180 32  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 9)
  • WLs180 9  + (W Hucie Pokój nr zakładowy 8)
  • WLs150 6030  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.)
  • WLs150 7076  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2)
  • WLs150 6036  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 10)
  • WLs150 7218  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 8)
  • WLs150 7215  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 9)
  • WLs150 7084  + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
  • WLs180 8  + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
  • WLs50 1492  + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
  • WLs40 330  + (W budce tabliczka z numerem 472.)
  • GLs25 ?  + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
  • 2WLs40 949  + (W cukrowni numer zakładowy 2)
  • A20D-P 25192  + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
  • 2WLs50 1871  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 10)
  • 2WLs50 1817  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
  • Wmc nieznany  + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
  • L45H 20924  + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
  • 401Da 167  + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
  • WLs40 308  + (W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.)
  • WLs50 1976  + (WLs50 1976/68)
  • MBd1 321  + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
  • A20D-P 25116  + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
  • WLs40 436  + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
  • 409Da 321  + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)
  • 2WLs50 2308  + (Wersja M1)
  • 2WLs50 1680  + (Wersja M3)
  • WLs50 1111  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1113  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1114  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1112  + (Wersja eksportowa do Hiszpanii.)
  • WLs50 2159  + (Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159))
  • 409Da 715  + (Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997)
  • 2WLs50 2088  + (Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek)
  • WLs150 7632  + (Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym)
  • Wmc Nieznany  + (Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204)
  • 409Da 411  + (Wrak na części zamienne)
  • A20D-P 25117  + (Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.)
  • WLs40 810  + (Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne)
  • LDE125 22375  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
  • LDE125 22376  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)