Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „W hucie "Baildon" numer zakładowy 10”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 51 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 100 | następne 100) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • Tw9 8  + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
  • Ls150 Nieznany  + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
  • WLs40 NN  + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
  • Ls60 336  + (Uszkodzony silnik)
  • L45H 20867  + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modeW 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
  • L45H 24837  + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
  • WLs150 7618  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
  • WLs75 68  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
  • WLs150 7083  + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)
  • WLs150 7615  + (W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6)
  • WLs150 7635  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10)
  • WLs150 7234  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11)
  • WLs150 6843  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3)
  • WLs150 7667  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4)
  • L30H 23437  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5)
  • L30H 24600  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7)
  • WLs150 7619  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8)
  • WLs150 7640  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9)
  • WLs75 55  + (W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 3)
  • WLs150 6028  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3)
  • WLs150 6029  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4)
  • WLs150 6838  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1)
  • WLs150 7657  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2)
  • WLs150 7228  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3)
  • WLs50 1697  + (W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.czce pochodzącej ze starszego egzemplarza.)
  • 2WLs50 1307  + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8)
  • 2WLs50 1570  + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9)
  • WLs75 73  + (W Hucie Baildon nr zakładowy 11)
  • WLs75 82  + (W Hucie Baildon numer zakładowy 12)
  • WLs150 6831  + (W Hucie Bobrek nr zakładowy 3)
  • WLs150 7664  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4)
  • WLs150 7665  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5)
  • WLs150 7651  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie))
  • L30H 24373  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 11)
  • WLs150 7225  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 2)
  • WLs150 7226  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 3)
  • WLs180 32  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 9)
  • WLs180 9  + (W Hucie Pokój nr zakładowy 8)
  • WLs150 6030  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.)
  • WLs150 7076  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2)
  • WLs150 6036  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 10)
  • WLs150 7218  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 8)
  • WLs150 7215  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 9)
  • WLs150 7084  + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
  • WLs180 8  + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
  • WLs50 1492  + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
  • WLs40 330  + (W budce tabliczka z numerem 472.)
  • GLs25 ?  + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
  • 2WLs40 949  + (W cukrowni numer zakładowy 2)
  • A20D-P 25192  + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
  • 2WLs50 1817  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
  • WLs40 923  + (W maju 1997 cegielnia była już nieczynna, a lokomotywa odstawiona)
  • Wmc nieznany  + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
  • L45H 20924  + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
  • 401Da 167  + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
  • WLs40 308  + (W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.)
  • WLs50 1976  + (WLs50 1976/68)
  • MBd1 321  + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
  • A20D-P 25116  + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
  • WLs40 436  + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
  • 409Da 321  + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)
  • 2WLs50 2308  + (Wersja M1)
  • 2WLs50 1680  + (Wersja M3)
  • WLs50 1111  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1113  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1114  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1112  + (Wersja eksportowa do Hiszpanii.)
  • WLs50 2159  + (Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159))
  • 409Da 715  + (Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997)
  • 2WLs50 2088  + (Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek)
  • WLs150 7632  + (Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym)
  • Wmc Nieznany  + (Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204)
  • 409Da 411  + (Wrak na części zamienne)
  • A20D-P 25117  + (Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.)
  • WLs40 810  + (Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne)
  • LDE125 22375  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
  • LDE125 22376  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
  • LDE125 23377  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977. Huta Kościuszko nr 10)
  • 409D 01  + (Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6)
  • WLs40 1026  + (Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny)
  • WLs40 730  + (Zakład nr 1 "Szymiszów")
  • 2WLs50 1212  + (Zakład w Piekarach Śl)
  • L45H 22167  + (Zielona z białym paskiem)
  • 401Da 9491  + (Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne.)
  • WLs50 2305  + (Złomowana na początku lat 90-tych.)
  • WLs75 52  + (Złomowana po roku 2002)
  • WLs75 70  + (Złomowana po roku 2002.)
  • L45H 21583  + (ex. Lxd2-302)
  • 2Ls150 Nieznany  + (https://sigman.kolej.org.pl/foto/sm03-237b.jpg)
  • WLs50 1981  + (https://www.kolejpiaskowa.pl/details.php?image_id=1537 lokomotywa stacjonuje na Szybie "Giszowiec" Oznaczenie na budce "1981")
  • Ls60 5992  + (https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=10672)
  • Ls150 b/d  + (malowanie niebieskie z zielonym pasem)
  • 409Da 828/151  + (malowanie pomarańczowo-żółte)
  • 410D 44  + (malowanie pomarańczowo-żółte)
  • Ls150 b/d  + (malowanie zielone)
  • Ls40 3571  + (malowanie żółte)
  • 409Da 022  + (niebieskie malowanie)
  • BTxhp b/d  + (sprowadzony z PKW Chorzów)
  • BTxhp b/d  + (sprowadzony z PKW Chorzów)
  • Ls150 6170  + (typ 2Ls150, Vmax=45 km/h)