Tabor:Lw-00055: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Pomnik
 +
|Producent=ZNTK Poznań
 
|Typ=WLs40
 
|Typ=WLs40
|Podtyp=WLs40
 
|Producent=nieznany
 
 
|Numer=258
 
|Numer=258
|Rok produkcji=1955
+
|Rok produkcji=1954
|Grafika=WLs40 258 3.JPG
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs40-258
|Stan=Odstawiona
 
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
 
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 +
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
 
|Ostatnie stacjonowanie=Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
|Ostatni typ silnika=S324HL
+
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne<ref>Informacje zebrane przez Artura Labuddę</ref>.
 
|Opis=WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne<ref>Informacje zebrane przez Artura Labuddę</ref>.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy|1955|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu|2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu|2014|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
+
|Grafika=WLs40 258 3.JPG
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy|1955|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu|2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu|2014|nadal}}
 
 
|Foto1=WLs40 258 1.JPG
 
|Foto1=WLs40 258 1.JPG
 
|Foto2=WLs40 258 2.JPG
 
|Foto2=WLs40 258 2.JPG
 
|Foto3=WLs40 258 4.JPG
 
|Foto3=WLs40 258 4.JPG
 +
|Foto4=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 1.jpg
 +
|Opis4=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 1
 +
|Foto5=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 2.jpg
 +
|Opis5=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 2
 +
|Foto6=WLs40-258 Przywidz mapa.jpg
 +
|Opis6=WLs40-258 Przywidz mapa
 
}}
 
}}
 
 
[[Kategoria:WLs40]]
 
[[Kategoria:WLs40]]

Aktualna wersja na dzień 09:24, 16 sty 2021


<<< WLs40

WLs40 258

Stan: pomnik

WLs40 258 3.JPG

Rok produkcji

1954

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Pomnik


Aktualne oznaczenie

WLs40-258

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy 1955 - 2002
Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu 2002 - 2014
Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu 2014 - nadal

Rozstaw

600 mm 1955 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne[1].

Galeria

Źródła

  1. Informacje zebrane przez Artura Labuddę