Tabor:Lw-00089: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno - spożywczego w Szreniawie
 
|Właściciel=Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno - spożywczego w Szreniawie
|Opis=W 2014 roku była sprawna<ref>"Stalowe Szlaki" nr 1/2014 (118)</ref>
+
|Opis=W 2013 roku była sprawna<ref>"Stalowe Szlaki" nr 1/2014 (118)</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Brześć Kujawski|1959|200*}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno - spożywczego w Szreniawie|b/d|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Brześć Kujawski|1959|200*}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno - spożywczego w Szreniawie|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50 943|1959|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50 943|1959|nadal}}
Linia 17: Linia 17:
 
|Grafika=National Museum of Agriculture in Szreniawa, locomotive narrow-gauge.JPG
 
|Grafika=National Museum of Agriculture in Szreniawa, locomotive narrow-gauge.JPG
 
|Opis grafiki=2014 rok
 
|Opis grafiki=2014 rok
 +
|Foto1=File:WLS 50 943 sZRENIAWA.jpg
 +
|Opis1=2012 rok
 +
|Foto2=File:WlS50 943 Szreniawa.jpg
 +
|Opis2=2020 rok
 
}}
 
}}

Wersja z 21:54, 13 gru 2021


<<< 2WLs50

2WLs50 943

Stan: eksponat

National Museum of Agriculture in Szreniawa, locomotive narrow-gauge.JPG

2014 rok

Rok produkcji

1959

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Eksponat


Aktualne oznaczenie

WLs50 943

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno - spożywczego w Szreniawie

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno - spożywczego w Szreniawie

Stacjonowanie

Cukrownia Brześć Kujawski 1959 - 200*
Muzeum Rolnictwa i Przemysłu Rolno - spożywczego w Szreniawie b/d - nadal

Rozstaw

750 mm b/d - nadal

Oznaczenie

WLs50 943 1959 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W 2013 roku była sprawna[1]

Galeria

Źródła

  1. "Stalowe Szlaki" nr 1/2014 (118)