Tabor:Lw-00110: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu)
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=20713
 +
|Rok produkcji=1968
 +
|Stan=Złom
 +
|Rok złomowania=1991
 +
|Ostatnie oznaczenie=HK-Lxd2-21
 +
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko
 +
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 +
|Opis=Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-3|1968|1991}}{{Lw oznaczenie|HK-Lxd2-21|1968|1991}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}}
 +
}}
 
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20713 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1968 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 1991 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Rozbark |1_okres_stacjonowania    = 1968-1968 |2_stacjonowanie          = Huta Kościuszko |2_okres_stacjonowania    = 1968-1991 |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-3 |1_rok                    = 1968-1991 |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|HK]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lxd2]]-21 |2_rok                    = 1968-1991 |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
 
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20713 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1968 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 1991 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Rozbark |1_okres_stacjonowania    = 1968-1968 |2_stacjonowanie          = Huta Kościuszko |2_okres_stacjonowania    = 1968-1991 |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-3 |1_rok                    = 1968-1991 |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|HK]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lxd2]]-21 |2_rok                    = 1968-1991 |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
  
 
[[Kategoria:L45H]]
 
[[Kategoria:L45H]]

Wersja z 22:50, 29 maj 2017


<<< L45H

L45H 20713

Stan: złom

Rok produkcji

1968


Stan

Złom

Rok złomowania

1991

Ostatnie oznaczenie

HK-Lxd2-21

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Kościuszko

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Bytom Rozbark 1968 - 1968
Huta Kościuszko 1968 - 1991

Rozstaw

785 mm 1968 - 1991

Oznaczenie

Lxd2-8-3 1968 - 1991
HK-Lxd2-21 1968 - 1991

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3.

Galeria

Źródła

L45H 20713
Rok produkcji 1968
Stan złom
Rok złomowania 1991


Obecny (ostatni) typ silnika MB 836 Bb Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1968



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Bytom Rozbark 1968-1968
Huta Kościuszko 1968-1991





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-8-3 1968-1991
HK-Lxd2-21 1968-1991





'