Tabor:Lw-00134: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (drobne techniczne)
m (Zastępowanie tekstu - "|Rok produkcji" na "|Producent=FAUR |Rok produkcji")
Linia 2: Linia 2:
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20924
 
|Numer=20924
 +
|Producent=FAUR
 
|Rok produkcji=1970
 
|Rok produkcji=1970
 
|Grafika=Lxd2-363-brzezinska.jpg
 
|Grafika=Lxd2-363-brzezinska.jpg

Wersja z 03:00, 3 mar 2018


<<< L45H

L45H 20924

Stan: złom

Lxd2-363-brzezinska.jpg

Lxd2-363 przecina ulicę Brzezińską w Bytomiu Rozbarku (data nieznana).

Rok produkcji

1970

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

1994

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-363

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Rozbark

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1970 - 1983
Bytom Rozbark 1983 - 1994

Rozstaw

785 mm 1970 - 1994

Oznaczenie

Lxd2-363 1970 - 1983
1983 1994 - brak

Dodatkowe informacje

W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.

Szczegółowy opis i uwagi

Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a urządzenie rotacyjne oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983.

Galeria

Źródła