Tabor:Lw-00166: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu)
m (uzupełnienie, źródła)
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 21869 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1973 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 1993 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Zbiersk |1_okres_stacjonowania    = 1974-1974 |2_stacjonowanie          = Sompolno |2_okres_stacjonowania    = 1974-1992 |3_stacjonowanie          = Krośniewice |3_okres_stacjonowania    = 1992-1993 |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-305 |1_rok                    = 1973-1993 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = spalona }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 
+
|Stan=Złom
[[Kategoria:L45H]]
+
|Producent=FAUR
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=21869
 +
|Rok produkcji=1973
 +
|Rok złomowania=1993
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-305
 +
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
 +
|Opis=* Dnia 20 maja 1992 około godziny 14.30 na szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa zapaliła się. Do pożaru doszło w wyniku zwarcia w instalacji elektrycznej. <ref>[[Biblioteka:A-04684]]</ref>
 +
* Dnia 3 czerwca 1991 o godzinie 11.50 w km 13,858 szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa ta najechała na przyczepę rolniczą. W wyniku wypadku lokomotywa doznała uszkodzenia (wyciek oleju z przekładni)<ref>[[Biblioteka:A-04518]]</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Sompolno|1974|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|1993}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-305|1973|1993}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|1993}}
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 21:53, 22 lis 2019


<<< L45H

L45H 21869

Stan: złom

Rok produkcji

1973

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

1993

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-305

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Zbiersk 1974 - 1974
Sompolno 1974 - 1992
Krośniewice 1992 - 1993

Rozstaw

750 mm 1973 - 1993

Oznaczenie

Lxd2-305 1973 - 1993

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Dnia 20 maja 1992 około godziny 14.30 na szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa zapaliła się. Do pożaru doszło w wyniku zwarcia w instalacji elektrycznej. [1]
  • Dnia 3 czerwca 1991 o godzinie 11.50 w km 13,858 szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa ta najechała na przyczepę rolniczą. W wyniku wypadku lokomotywa doznała uszkodzenia (wyciek oleju z przekładni)[2]

Galeria