Tabor:Lw-00177: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(przebazowanie do Radecza K.)
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00177 na Tabor:Lw-00177, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
+
|Typ=L45H
|numer_seryjny_pojazdu    = 22182
+
|Numer=22182
|grafika                  = [[Plik:DSC08292am.JPG|290px]]
+
|Producent=FAUR
|rok_produkcji            = 1974
+
|Rok produkcji=1974
|stan                    = odstawiony (wrak)
+
|Grafika=DSC08292am.JPG
|rok_odstawienia          = 2001
+
|Stan=Eksponat
|rok_złomowania          =
+
|Rok odstawienia=2001
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-316
+
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-316
|obecne_stacjonowanie    = Radecz Kurkowy
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|typ_silnika              = Henschel
+
|Ostatnie stacjonowanie=Redecz Krukowy
|1_rozstaw_fabryczny      = 750mm
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
|2_rozstaw                =
+
|Użytkownik=Muzeum Techniki Rolniczej i Gospodarstwa Wiejskiego w Redczu Krukowym
|2_rozstaw_rok            =
+
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''22182''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1974. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-316'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonowała nieprzerwanie aż do 2016 roku. Została odstawiona w 2001, gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych. Nie została jednak przekazana nowemu zarządcy kolei, przez co pozostała bez opieki i w konsekwencji została w znacznym stopniu zdekompletowana.
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Rogów Towarowy Wąskotorowy
 
|1_okres_stacjonowania    = 1974 - 08.02.2016
 
|2_stacjonowanie          = Radecz Kurkowy
 
|2_okres_stacjonowania    = od 08.02.2016
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-316
 
|1_rok                    = 1974
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
 
 
Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''22182''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1974. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-316'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Została odstawiona w roku 2001, gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych. Nie została jednak przekazana nowemu zarządcy kolei, przez co pozostała bez opieki. W konsekwencji lokomotywa została w znacznym stopniu zdekompletowana.
 
  
 
Na przełomie 2015 i 2016 roku lokomotywa została sprzedana na jednym z przetargów organizowanych przez ZN PKP.
 
Na przełomie 2015 i 2016 roku lokomotywa została sprzedana na jednym z przetargów organizowanych przez ZN PKP.
 
08 lutego 2016 nowy właściciel przetransportował ją, wraz z czterema wagonami serii Tddyyhp zakupionymi w ten sam sposób, z Rogowa do Muzeum Techniki Rolniczej i Gospodarstwa Wiejskiego w Redczu Krukowym koło Brześcia Kujawskiego, gdzie prawdopodobnie wzbogaci w przyszłości tamtejszą ekspozycję.
 
08 lutego 2016 nowy właściciel przetransportował ją, wraz z czterema wagonami serii Tddyyhp zakupionymi w ten sam sposób, z Rogowa do Muzeum Techniki Rolniczej i Gospodarstwa Wiejskiego w Redczu Krukowym koło Brześcia Kujawskiego, gdzie prawdopodobnie wzbogaci w przyszłości tamtejszą ekspozycję.
 
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1974|nadal}}
== Źródła ==
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-316|1974|nadal}}
* http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50304#opzdj
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|1974|2016}}{{Lw stacjonowanie|Redecz Krukowy|2016|nadal}}
 
+
}}
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
{{Powrót}}
 
 
 
[[Kategoria:L45H]]
 
[[Kategoria:Spalinowe pojazdy trakcyjne KWRRB]]
 

Aktualna wersja na dzień 01:05, 3 kwi 2019


<<< L45H

L45H 22182

Stan: eksponat

DSC08292am.JPG

Rok produkcji

1974

Producent

FAUR

Stan

Eksponat

Rok odstawienia

2001

Aktualne oznaczenie

Lxd2-316

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Redecz Krukowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Użytkownik

Muzeum Techniki Rolniczej i Gospodarstwa Wiejskiego w Redczu Krukowym

Stacjonowanie

Rogów Towarowy Wąskotorowy 1974 - 2016
Redecz Krukowy 2016 - nadal

Rozstaw

750 mm 1974 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-316 1974 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 22182 została wyprodukowana dla PKP w roku 1974. Nadano jej oznaczenie Lxd2-316. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonowała nieprzerwanie aż do 2016 roku. Została odstawiona w 2001, gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych. Nie została jednak przekazana nowemu zarządcy kolei, przez co pozostała bez opieki i w konsekwencji została w znacznym stopniu zdekompletowana. Na przełomie 2015 i 2016 roku lokomotywa została sprzedana na jednym z przetargów organizowanych przez ZN PKP. 08 lutego 2016 nowy właściciel przetransportował ją, wraz z czterema wagonami serii Tddyyhp zakupionymi w ten sam sposób, z Rogowa do Muzeum Techniki Rolniczej i Gospodarstwa Wiejskiego w Redczu Krukowym koło Brześcia Kujawskiego, gdzie prawdopodobnie wzbogaci w przyszłości tamtejszą ekspozycję.

Galeria

Źródła