Tabor:Lw-00306: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Złom
 +
|Producent=Fablok
 
|Typ=WLs150
 
|Typ=WLs150
 
|Numer=5657
 
|Numer=5657
 
|Rok produkcji=1962
 
|Rok produkcji=1962
|Stan=Złom
 
 
|Rok złomowania=1997
 
|Rok złomowania=1997
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-5657
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-5657
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Metali Nieżelaznych Szopienice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Metali Nieżelaznych Szopienice
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150
 
 
|Uwagi=Numer zakładowy 10
 
|Uwagi=Numer zakładowy 10
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopienice|1962|1997}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-5657|1962|1997}}{{Lw oznaczenie|10|1962|1997}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1962|1997}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1962|1997}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-5657|1962|1997}}{{Lw oznaczenie|10|1962|1997}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece|1962|1997}}
 
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs150]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 5657
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1962
 
|stan                    = złom
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          = 1997
 
|obecne_oznaczenie        =
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = HMN Szopienice (nr zakł. 10)
 
|1_okres_stacjonowania    = 1962-1997
 
|2_stacjonowanie          =
 
|2_okres_stacjonowania    =
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-5657
 
|1_rok                    = 1962
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
[[Kategoria:WLs150]]
 

Aktualna wersja na dzień 22:07, 3 wrz 2019


<<< WLs150

WLs150 5657

Stan: złom

Rok produkcji

1962

Producent

Fablok

Stan

Złom

Rok złomowania

1997

Ostatnie oznaczenie

WLs150-5657

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Metali Nieżelaznych Szopienice

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola SDSR150

Stacjonowanie

Huta Metali Nieżelaznych Szopienice 1962 - 1997

Rozstaw

785 mm 1962 - 1997

Oznaczenie

WLs150-5657 1962 - 1997
10 1962 - 1997

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 10

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła