Tabor:Lw-00307: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Wycofano edycje użytkownika Marek Szymański (dyskusja). Autor przywróconej wersji to PawBot.)
Linia 7: Linia 7:
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-5658
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-5658
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
|Ostatnie stacjonowanie=[[Huta Metali Nieżelaznych Szopienice]]
+
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece
 
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150
 
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150
 
|Uwagi=Numer zakładowy 11 (informacja niepewna)
 
|Uwagi=Numer zakładowy 11 (informacja niepewna)
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1962|1997}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1962|1997}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-5658|1962|1997}}{{Lw oznaczenie|11|1962|1997}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-5658|1962|1997}}{{Lw oznaczenie|11|1962|1997}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|[[Huta Metali Nieżelaznych Szopienice]]|1962|1997}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece|1962|1997}}
 
}}
 
}}

Wersja z 17:21, 28 mar 2018


<<< WLs150

WLs150 5658

Stan: złom

Rok produkcji

1962


Stan

Złom

Rok złomowania

1997

Ostatnie oznaczenie

WLs150-5658

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola SDSR150

Stacjonowanie

Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece 1962 - 1997

Rozstaw

785 mm 1962 - 1997

Oznaczenie

WLs150-5658 1962 - 1997
11 1962 - 1997

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 11 (informacja niepewna)

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła