Tabor:Lw-00341: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = WLs150 |numer_seryjny_pojazdu = 7076 |grafika = |rok_produkcji = 1965 |...”)
 
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00341 na Tabor:Lw-00341, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs150]]
+
|Stan=Złom
|numer_seryjny_pojazdu    = 7076
+
|Producent=Fablok
|grafika                  =  
+
|Typ=WLs150
|rok_produkcji            = 1965
+
|Numer=7076
|stan                    = złom
+
|Rok produkcji=1965
|rok_odstawienia          =
+
|Rok złomowania=1999
|rok_złomowania          = 1999
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-7076
|obecne_oznaczenie        =  
+
|Ostatni rozstaw=785 mm
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150
|typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
+
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Zygmunt
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
|Uwagi=W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2
|2_rozstaw                =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Bobrek|1965|1982}}{{Lw stacjonowanie|Huta Zygmunt|1982|1999}}
|2_rozstaw_rok            =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-7076|1965|1999}}{{Lw oznaczenie|2|1982|1999}}
|3_rozstaw                =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1965|1999}}
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =  
 
|5_rozstaw                =  
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Huta Bobrek
 
|1_okres_stacjonowania    = 1965-1982
 
|2_stacjonowanie          = Huta Zygmunt (nr zakł. 2?)
 
|2_okres_stacjonowania    = 1982-1999
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-7076
 
|1_rok                    = 1965
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =  
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 

Aktualna wersja na dzień 02:00, 3 kwi 2019


<<< WLs150

WLs150 7076

Stan: złom

Rok produkcji

1965

Producent

Fablok

Stan

Złom

Rok złomowania

1999

Ostatnie oznaczenie

WLs150-7076

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Zygmunt

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola SDSR150

Stacjonowanie

Huta Bobrek 1965 - 1982
Huta Zygmunt 1982 - 1999

Rozstaw

785 mm 1965 - 1999

Oznaczenie

WLs150-7076 1965 - 1999
2 1982 - 1999

Dodatkowe informacje

W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła