Tabor:Lw-00379: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
(poprawka)
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}}

Wersja z 19:38, 2 sie 2017


<<< WLs150

WLs150 7234

Stan: złom

Rok produkcji

1966


Stan

Złom

Rok złomowania

2003

Ostatnie oznaczenie

WLs150-7234

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cukrownia Kruszwica

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola 5DSR150

Stacjonowanie

Maciejkowice 1966 - 1967
Kętrzyn Wąskotorowy 1967 - 1971
Gdańsk Wąskotorowy 1971 - 1975
Mareza 1975 - 1983
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy 1983 - 1985
Mareza 1985 - 1987
Cukrownia Kruszwica 1987 - 2003

Rozstaw

785 mm 1966 - 1967
750 mm 1967 - 2003

Oznaczenie

Lyd1-310 1966 - 1967
Lyd1-225 1967 - 1987
WLs150-7234 1987 - 2003

Dodatkowe informacje

W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła

WLs150 7234
Rok produkcji 1966
Stan złom
Rok złomowania 2003


Obecny (ostatni) typ silnika 5DSR150 Wola
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1966
750 mm 1967



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Maciejkowice 1966-1967
Kętrzyn Wąsk. 1967-1971
Gdańsk Wąsk. 1971-1975
Mareza 1975-1983
Nowy Dwór Gdański Wąsk. 1983-1985
Mareza 1985-1987
Cukrownia Kruszwica (nr zakł. 11) 1987-2003


Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lyd1-310 1966
Lyd1-225 1967
WLs150-7234 1967




'


Źródła