Tabor:Lw-00379: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(poprawka)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 14: Linia 14:
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1966|1967}}{{Lw stacjonowanie|Kętrzyn Wąskotorowy|1967|1971}}{{Lw stacjonowanie|Gdańsk Wąskotorowy|1971|1975}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1975|1983}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|1983|1985}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1985|1987}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|1987|2003}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1966|1967}}{{Lw stacjonowanie|Kętrzyn Wąskotorowy|1967|1971}}{{Lw stacjonowanie|Gdańsk Wąskotorowy|1971|1975}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1975|1983}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|1983|1985}}{{Lw stacjonowanie|Mareza|1985|1987}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|1987|2003}}
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs150]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 7234
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1966
 
|stan                    = złom
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          = 2003
 
|obecne_oznaczenie        =
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
 
|2_rozstaw                = 750 mm
 
|2_rozstaw_rok            = 1967
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Maciejkowice
 
|1_okres_stacjonowania    = 1966-1967
 
|2_stacjonowanie          = Kętrzyn Wąsk.
 
|2_okres_stacjonowania    = 1967-1971
 
|3_stacjonowanie          = Gdańsk Wąsk.
 
|3_okres_stacjonowania    = 1971-1975
 
|4_stacjonowanie          = Mareza
 
|4_okres_stacjonowania    = 1975-1983
 
|5_stacjonowanie          = Nowy Dwór Gdański Wąsk.
 
|5_okres_stacjonowania    = 1983-1985
 
|6_stacjonowanie          = Mareza
 
|6_okres_stacjonowania    = 1985-1987
 
|7_stacjonowanie          = Cukrownia Kruszwica (nr zakł. 11)
 
|7_okres_stacjonowania    = 1987-2003
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Lyd1]]-310
 
|1_rok                    = 1966
 
|2_oznaczenie            = [[Lyd1]]-225
 
|2_rok                    = 1967
 
|3_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-7234
 
|3_rok                    = 1967
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
[[Kategoria:WLs150]]
 

Wersja z 19:38, 2 sie 2017


<<< WLs150

WLs150 7234

Stan: złom

Rok produkcji

1966


Stan

Złom

Rok złomowania

2003

Ostatnie oznaczenie

WLs150-7234

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cukrownia Kruszwica

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola 5DSR150

Stacjonowanie

Maciejkowice 1966 - 1967
Kętrzyn Wąskotorowy 1967 - 1971
Gdańsk Wąskotorowy 1971 - 1975
Mareza 1975 - 1983
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy 1983 - 1985
Mareza 1985 - 1987
Cukrownia Kruszwica 1987 - 2003

Rozstaw

785 mm 1966 - 1967
750 mm 1967 - 2003

Oznaczenie

Lyd1-310 1966 - 1967
Lyd1-225 1967 - 1987
WLs150-7234 1987 - 2003

Dodatkowe informacje

W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła