Tabor:Lw-00403: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(foto)
(linki)
Linia 7: Linia 7:
 
  |rok_odstawienia          =
 
  |rok_odstawienia          =
 
  |rok_złomowania          =
 
  |rok_złomowania          =
  |obecne_oznaczenie        = [[Lyd1]]-211
+
  |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]-211
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Rogów Towarowy Wąskotorowy]]
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Rogów Towarowy Wąskotorowy]]
 
  |typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
 
  |typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
Linia 39: Linia 39:
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
  |1_oznaczenie            = Lyd1-211
+
  |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]-211
 
  |1_rok                    = 1967-1986
 
  |1_rok                    = 1967-1986
 
  |2_oznaczenie            = Wls150-7633
 
  |2_oznaczenie            = Wls150-7633
 
  |2_rok                    = 1986-2002
 
  |2_rok                    = 1986-2002
  |3_oznaczenie            = Lyd1-211
+
  |3_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]-211
 
  |3_rok                    = od 2002
 
  |3_rok                    = od 2002
 
  |4_oznaczenie            =
 
  |4_oznaczenie            =
Linia 63: Linia 63:
  
  
Lokomotywa ta została wyprodukowana w 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie [[Lyd1]]-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez [[FPKW|Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych]]. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.
+
Lokomotywa ta została wyprodukowana w 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez [[FPKW|Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych]]. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.
  
 
Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie [[Naprawa Główna|naprawy głównej]].
 
Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie [[Naprawa Główna|naprawy głównej]].

Wersja z 23:12, 25 lut 2013

Wls150 7633
AI036Acm.jpg
Rok produkcji 1967
Stan w trakcie NG


Obecne oznaczenie Lyd1-211
Miejsce obecnego stacjonowania Rogów Towarowy Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika 5DSR150 Wola
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750mm 1967



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Karczmiska 1967-1972
Pleszew 1972-1986
Cukrowna "Dobre" 1986-2002
Rogów Towarowy Wąskotorowy od 2002




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lyd1-211 1967-1986
Wls150-7633 1986-2002
Lyd1-211 od 2002




'



Lokomotywa ta została wyprodukowana w 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie Lyd1-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.

Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie naprawy głównej.

Linki zewnętrzne