Tabor:Lw-00524: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m (uzupełnienie)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
+
|Stan=Złom
|numer_seryjny_pojazdu    = 23383
+
|Producent=FAUR
|grafika                  =  
+
|Typ=L30H
|rok_produkcji            = 1977
+
|Numer=23383
|stan                    = odstawiony
+
|Rok produkcji=1977
|rok_odstawienia          =
+
|Rok złomowania=2015
|rok_złomowania          =  
+
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-54
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia PKP (wąskotorowe)‎#Lyd2|Lyd2]]-54
+
|Ostatni rozstaw=600 mm
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
|typ_silnika              = V12
+
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
+
|Uwagi=Barwa pomarańczowa
|2_rozstaw                =  
+
|Opis=W "Stalowych Szlakach" nr 5/1990 Michał Zajfert podaje nr fabryczny tej maszyny jako 21261 i rok produkcji 1971, co jest niemożliwe. Maszyny typu L30H weszły do produkcji w roku 1977, a maszyna o numerze fabrycznym 21261 to HK-Lxd2-19 z Huty Kościuszko w Chorzowie. Można przypuszczać, że do zamiany tabliczek doszło podczas naprawy w Nowym Sączu, tudzież innym zakładzie naprawczym
|2_rozstaw_rok            =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1977|2015}}
|3_rozstaw                =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-54|1977|2015}}
|3_rozstaw_rok            =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1977|2015}}
|4_rozstaw                =  
 
|4_rozstaw_rok            =  
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Białośliwie Wąsk.
 
|1_okres_stacjonowania    = od 1977
 
|2_stacjonowanie          =
 
|2_okres_stacjonowania    =
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =  
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP (wąskotorowe)‎#Lyd2|Lyd2]]-54
 
|1_rok                    = od 1977
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =  
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = Kolor czerwony
 
 
}}
 
}}
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Aktualna wersja na dzień 15:25, 9 sie 2019


<<< L30H

L30H 23383

Stan: złom

Rok produkcji

1977

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

2015

Ostatnie oznaczenie

Lyd2-54

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Białośliwie Wąsk. 1977 - 2015

Rozstaw

600 mm 1977 - 2015

Oznaczenie

Lyd2-54 1977 - 2015

Dodatkowe informacje

Barwa pomarańczowa

Szczegółowy opis i uwagi

W "Stalowych Szlakach" nr 5/1990 Michał Zajfert podaje nr fabryczny tej maszyny jako 21261 i rok produkcji 1971, co jest niemożliwe. Maszyny typu L30H weszły do produkcji w roku 1977, a maszyna o numerze fabrycznym 21261 to HK-Lxd2-19 z Huty Kościuszko w Chorzowie. Można przypuszczać, że do zamiany tabliczek doszło podczas naprawy w Nowym Sączu, tudzież innym zakładzie naprawczym

Galeria

Źródła