Tabor:Lw-00531: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(poprawka)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 13: Linia 13:
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Grodziec|1977|1980}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1980|1987}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1987|1989}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1989|2015}}{{Lw stacjonowanie|Firma "TransMot" w Bygoszczy|2015|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Grodziec|1977|1980}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1980|1987}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1987|1989}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1989|2015}}{{Lw stacjonowanie|Firma "TransMot" w Bygoszczy|2015|nadal}}
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 23390
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1977
 
|stan                    = sprzedana do Bydgoszczy, Firma TransMot 2015 rok
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-61
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              =
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Cementownia Grodziec
 
|1_okres_stacjonowania    = 1977-1980
 
|2_stacjonowanie          = Białośliwie Wąsk.
 
|2_okres_stacjonowania    = 1980-1987
 
|3_stacjonowanie          = Żnin Wąsk.
 
|3_okres_stacjonowania    = 1987-1989
 
|4_stacjonowanie          = Białośliwie Wąsk.
 
|4_okres_stacjonowania    = od 1989
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|CGR]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-01
 
|1_rok                    = 1977-1980
 
|2_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-61
 
|2_rok                    = od 1980
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    = 1987-1989
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    = od 1989
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = Kolor czerwony
 
}}
 
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Wersja z 00:52, 14 sie 2017


<<< L30H

L30H 23390

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1977


Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

Lyd2-61

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Firma "TransMot" w Bydgoszczy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cementownia Grodziec 1977 - 1980
Białośliwie Wąsk. 1980 - 1987
Żnin Wąsk. 1987 - 1989
Białośliwie Wąsk. 1989 - 2015
Firma "TransMot" w Bygoszczy 2015 - nadal

Rozstaw

600 mm 1977 - nadal

Oznaczenie

CGR-Lyd2-01 1977 - 1980
Lyd2-61 1980 - nadal

Dodatkowe informacje

Kolor czerwony

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła