Tabor:Lw-00532: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Aktualizacja)
m (aktualizacja)
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "TransMot" w Bygoszczy
+
|Ostatnie stacjonowanie=Tabor Dębica
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
 
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Wersja z 10:27, 21 lut 2023


<<< L30H

L30H 23391

Stan: odstawiona

Lyd2.jpg

Rok produkcji

1977

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

Lyd2-062

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Tabor Dębica

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Maybach MB 836 B


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Cementownia Grodziec 1977 - 1980
Białośliwie Wąsk. 1980 - 2015
Firma "TransMot" w Bygoszczy 2015 - 2023
Tabor Dębica 2023 - b/d

Rozstaw

600 mm 1977 - nadal

Oznaczenie

CGR-Lyd2-02 1977 - 1980
Lyd2-062 1980 - nadal

Dodatkowe informacje

Kolor niebieski

Szczegółowy opis i uwagi

  • 21 lutego 2023 przewieziona do firmy Tabor Dębica
  • Maszyna sprzedana firmie "TransMot" z Bydgoszczy w roku 2015

Galeria

Źródła