Tabor:Lw-00561: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 43: Linia 43:
 
  |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lyd2|Lyd2]]-069
 
  |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lyd2|Lyd2]]-069
 
  |2_rok                    = 1983-1993
 
  |2_rok                    = 1983-1993
  |3_oznaczenie            = LP]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2-08
+
  |3_oznaczenie            = [[LP]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2-08]]
 
  |3_rok                    = 1983-1993
 
  |3_rok                    = 1983-1993
 
  |4_oznaczenie            =  
 
  |4_oznaczenie            =  
Linia 60: Linia 60:
 
  |10_rok                  =
 
  |10_rok                  =
 
  |uwagi                    = Kolor niebieski, obecnie czerwony
 
  |uwagi                    = Kolor niebieski, obecnie czerwony
}}
+
}}
  
 
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
 
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.

Wersja z 18:30, 9 lut 2013

L30H 24051
Rok produkcji 1980
Stan sprzedany za granicę


Obecne oznaczenie LP-Lyd2-08


Szerokość toru
Szerokość Od roku
600 mm 1980



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
KL Płociczno 1980-1980
KL Lipa 1980-1983
Witaszyce Wąsk. 1983-1993
Welsh Highland Railway, Walia od 1993




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
LP-Lyd2-08 1980-1983
Lyd2-069 1983-1993
LP-Lyd2-08 1983-1993
od 1993




Kolor niebieski, obecnie czerwony


Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.

Źródła