Tabor:Lw-00581: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
(uzupełnienie, aktualizacja, przypis)
 
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L30H
 
|Typ=L30H
 
|Numer=24367
 
|Numer=24367
 
|Rok produkcji=1981
 
|Rok produkcji=1981
|Grafika=DSC00278am2.JPG
 
|Stan=Odstawiona
 
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-63
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-63
|Ostatni rozstaw=600 mm
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
+
|Ostatni typ silnika=Wola 76H12
|Ostatni typ silnika=Nieznany
+
|Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
+
|Ostatni kraj=Polska
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1981|nadal}}
+
|Użytkownik=Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"
 +
|Właściciel=Powiat średzki
 +
|Kolej=Średzka Kolej Powiatowa
 +
|Opis=* 25 marca 2022 lokomotywa została oficjalnie odebrana po zakończonej naprawie głównej połączonej z przekuciem jej na tor 750 mm<ref>{{cytuj stronę | url = https://glospowiatusredzkiego.pl/pl/12_biznes/7414_z-bukaresztu-do-srody-historia-lokomotywy-ktora-trafila-do-miasta.html | tytuł = Z Bukaresztu do Środy. Historia lokomotywy, która trafiła do miasta| data dostępu = 2022-04-02| autor = Jędrzej Józefowicz| opublikowany = Głos Powiatu Średzkiego| praca = | data = 2022-03-29| język = }}</ref>
 +
* Lokomotywa przetransportowana do Środy Wielkopolskiej dnia 5 marca 2020
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1981|1995}}{{Lw stacjonowanie|Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Ostrowie Wielkopolskim|1995|2005}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Pionki|2005|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010|2020}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2020|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-63|1981|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-63|1981|nadal}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1981|1995}}{{Lw stacjonowanie|Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Ostrowie Wielkopolskim|1995|2005}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Pionki|2005|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010|nadal}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1981|2022}}{{Lw rozstaw|750 mm|2022|nadal}}
|Foto1=DSC05637am.JPG
+
|Grafika=DSC05637am.JPG
|Opis1=31.07.2011 - Lyd2-63 na terenie stacji w Rudach
+
|Opis grafiki=31.07.2011 - Lyd2-63 na terenie stacji w Rudach
|Foto2=DSC05641am.JPG
+
|Foto1=DSC00278am2.JPG
|Opis2=31.07.2011 - Lyd2-63 na terenie stacji w Rudach
+
|Opis1=30.01.2011 - Lokomotywa Lyd2-63 w Rudach
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 24367
 
|grafika                  = [[Plik:DSC00278am2.JPG|290px]]
 
|rok_produkcji            = 1981
 
|stan                    = odstawiony
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-63
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              =
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Witaszyce Wąsk.
 
|1_okres_stacjonowania    = 1981-1995
 
|2_stacjonowanie          = ZNTK Ostrów Wlkp
 
|2_okres_stacjonowania    = 1995-2005
 
|3_stacjonowanie          = KL Pionki
 
|3_okres_stacjonowania    = od 2005-2010
 
|4_stacjonowanie          = Zbytkowa Stacja Kolejki Wąskotorowej w Rudach
 
|4_okres_stacjonowania    = od 2010
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-63
 
|1_rok                    = od 1981
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    = od 2005
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = Kolor czerwony
 
}}
 
[[Plik:DSC05637am.JPG|thumb|left|290px|31.07.2011 - [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-63 na terenie stacji w Rudach.]]
 
[[Plik:DSC05641am.JPG|thumb|left|290px|31.07.2011 - [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-63 na terenie stacji w Rudach.]]
 
{{Clear}}
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Aktualna wersja na dzień 12:54, 2 kwi 2022


<<< L30H

L30H 24367

Stan: sprawna

DSC05637am.JPG

31.07.2011 - Lyd2-63 na terenie stacji w Rudach

Rok produkcji

1981

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lyd2-63

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Środa Wielkopolska Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola 76H12

Kolej

Średzka Kolej Powiatowa

Użytkownik

Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"

Właściciel

Powiat średzki

Stacjonowanie

Witaszyce Wąskotorowe 1981 - 1995
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Ostrowie Wielkopolskim 1995 - 2005
Kolej Leśna Pionki 2005 - 2010
Rudy 2010 - 2020
Środa Wielkopolska Miasto 2020 - nadal

Rozstaw

600 mm 1981 - 2022
750 mm 2022 - nadal

Oznaczenie

Lyd2-63 1981 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • 25 marca 2022 lokomotywa została oficjalnie odebrana po zakończonej naprawie głównej połączonej z przekuciem jej na tor 750 mm[1]
  • Lokomotywa przetransportowana do Środy Wielkopolskiej dnia 5 marca 2020

Galeria

Źródła

  1. Jędrzej Józefowicz: Z Bukaresztu do Środy. Historia lokomotywy, która trafiła do miasta. Głos Powiatu Średzkiego, 2022-03-29. [dostęp 2022-04-02].