Tabor:Lw-00625: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=nieznany |Rok produkcji=1986 |Stan=Wrak |Rok odstawienia=2004 |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226 |Ostatni rozstaw=nieznany |Ostatnie...")
 
m (drobne techniczne)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
|Numer=nieznany
+
|Numer=?(226)
 
|Rok produkcji=1986
 
|Rok produkcji=1986
 
|Stan=Wrak
 
|Stan=Wrak

Wersja z 14:56, 22 lis 2017


<<< A20D-P

A20D-P ?(226)

Stan: wrak

Rok produkcji

1986


Stan

Wrak

Rok odstawienia

2004

Aktualne oznaczenie

MBxd2-226

Aktualny rozstaw

nieznany

Aktualne miejsce stacjonowania

Crişcior (Rumunia)

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

CFI Crişcior

Użytkownik

-

Właściciel

CFI Crişcior

Stacjonowanie

Opalenica Wąskotorowa 1986 - 1996
Śmigiel 1996 - 2003
Środa Wielkopolska Wąskotorowa 2003 - 2004
Crişcior (Rumunia) 2004 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - ?

Oznaczenie

MBxd2-226 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.

Szczegółowy opis i uwagi

Sprzedany w 2004 roku do Rumunii, gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.

Galeria

Źródła