Tabor:Lw-00625: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
(plus foto)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Wrak
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
 
|Numer=?(226)
 
|Numer=?(226)
 
|Rok produkcji=1986
 
|Rok produkcji=1986
|Stan=Wrak
 
 
|Rok odstawienia=2004
 
|Rok odstawienia=2004
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226
 
|Ostatni rozstaw=nieznany
 
|Ostatni rozstaw=nieznany
 +
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
 
|Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia)
 
|Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia)
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
+
|Ostatni kraj=Rumunia
|Kolej=CFI Crişcior
 
 
|Użytkownik=-
 
|Użytkownik=-
 
|Właściciel=CFI Crişcior
 
|Właściciel=CFI Crişcior
 +
|Kolej=CFI Crişcior
 
|Uwagi=Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.
 
|Uwagi=Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.
 
|Opis=W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.
 
|Opis=W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Opalenica Wąskotorowa|1986|1996}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1996|2003}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2004|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-226|1986|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|?}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|?}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-226|1986|nadal}}
+
|Grafika=Mbxd2-226-criscior.jpg
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Opalenica Wąskotorowa|1986|1996}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1996|2003}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2004|nadal}}
+
|Opis grafiki=28.07.2009 - MBxd2-226, CFI (Caile Ferate Industriale Brad), Crişcior, Rumunia
 
}}
 
}}
 
* [[Biblioteka:A-01508]]
 
* [[Biblioteka:A-01508]]

Aktualna wersja na dzień 11:14, 27 kwi 2020


<<< A20D-P

A20D-P ?(226)

Stan: wrak

Mbxd2-226-criscior.jpg

28.07.2009 - MBxd2-226, CFI (Caile Ferate Industriale Brad), Crişcior, Rumunia

Rok produkcji

1986


Stan

Wrak

Rok odstawienia

2004

Aktualne oznaczenie

MBxd2-226

Aktualny rozstaw

nieznany

Aktualne miejsce stacjonowania

Crişcior (Rumunia)

Kraj stacjonowania

Rumunia

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

CFI Crişcior

Użytkownik

-

Właściciel

CFI Crişcior

Stacjonowanie

Opalenica Wąskotorowa 1986 - 1996
Śmigiel 1996 - 2003
Środa Wielkopolska Wąskotorowa 2003 - 2004
Crişcior (Rumunia) 2004 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - ?

Oznaczenie

MBxd2-226 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.

Szczegółowy opis i uwagi

W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.

Galeria

Źródła