Tabor:Lw-01119: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr red)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo"
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo"|1957|2004}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo|1957|2004}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-613|b/d|2004}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-613|b/d|2004}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|do roku złomowania}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|2004}}
 
}}
 
}}

Wersja z 13:16, 19 cze 2021


<<< WLs40

WLs40 613

Stan: złom

Rok produkcji

1957

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2004

Ostatnie oznaczenie

WLs40-613

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia Murzynowo

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia Murzynowo 1957 - 2004

Rozstaw

600 mm 1957 - 2004

Oznaczenie

WLs40-613 b/d - 2004

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła