Tabor:Lw-01155: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr red)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S-322
 
|Ostatni typ silnika=S-322
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Gołkowice
+
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Gołkowice"
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Gołkowice|b/d|1994}}
+
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Gołkowice"|b/d|1994}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|1994}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|1994}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|1993}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|1993}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 18:38, 22 lut 2020


<<< GLs30

GLs30 numer nieznany

Stan: złom

Rok produkcji

b/d

Producent

ZREMB Gliwice

Stan

Złom

Rok złomowania

1994

Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Gołkowice"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S-322

Stacjonowanie

Cegielnia "Gołkowice" b/d - 1994

Rozstaw

600 mm b/d - 1993

Oznaczenie

b/d b/d - 1994

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła