Tabor:Lw-01165: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs40 |Numer=150 |Rok produkcji=1953 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatn...")
 
(źródło)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Wierzchowice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Wierzchowice
 +
|Opis=<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Wierzchowice|1953|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Wierzchowice|1953|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 23:39, 23 cze 2018


<<< WLs40

WLs40 150

Stan: nieznany

Rok produkcji

1953

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia Wierzchowice

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia Wierzchowice 1953 - b/d

Rozstaw

600 mm 1953 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

[1]

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński, Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154