Tabor:Lw-01175: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs40 |Numer=169 |Rok produkcji=1954 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatn...")
 
m (dr tech)
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatnie stacjonowanie=ZEPB Warszawa, ul. Instalatorów
 
|Ostatnie stacjonowanie=ZEPB Warszawa, ul. Instalatorów
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZEPB Warszawa, ul. Instalatorów|1954|b/d}}
+
|Opis=Stacjonowanie według B. Pokropińskiego (podaje on rok budowy 1953, który wydaje się błędny dla takiego numeru)<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref>. Tę samą datę produkcji podaje jednak też Michał Zajfert w swoim artykule opublikowanym w ''Stalowych Szlakach''<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Zajfert | imię = Michał| autor link = | tytuł = Betoniarnie| czasopismo = Stalowe Szlaki| wolumin = 18| wydanie = 6/1991| strony = 6-11| data = | wydawca = Klub Miłośników Kolei przy Technikum Kolejowym| miejsce = Warszawa| issn = | doi = }}</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZEPB Warszawa, ul. Instalatorów|1953|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|b/d}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 00:33, 2 wrz 2019


<<< WLs40

WLs40 169

Stan: nieznany

Rok produkcji

1954

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

ZEPB Warszawa, ul. Instalatorów

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

ZEPB Warszawa, ul. Instalatorów 1953 - b/d

Rozstaw

600 mm 1953 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Stacjonowanie według B. Pokropińskiego (podaje on rok budowy 1953, który wydaje się błędny dla takiego numeru)[1]. Tę samą datę produkcji podaje jednak też Michał Zajfert w swoim artykule opublikowanym w Stalowych Szlakach[2]

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński, Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154
  2. Michał Zajfert. Betoniarnie. „Stalowe Szlaki”. 18 (6/1991), ss. 6-11. Warszawa: Klub Miłośników Kolei przy Technikum Kolejowym.