Tabor:Lw-01545: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzup.)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=14H6
 
|Ostatni typ silnika=14H6
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zamech Strzybnica
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zamech Strzybnica
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Opis=W 2011 była odstawiona w Tarnowskich Górach (zdjęcie http://www.gigabyt.cal24.pl/galeria6/409da/galeria409da.html)
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zamech Strzybnica|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zamech Strzybnica|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409Da-227|1972|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409Da-227|1972|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1972|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1972|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 13:28, 28 kwi 2021


<<< 409Da

409Da 227

Stan: nieznany

Rok produkcji

1972

Producent

ZASTAL Zielona Góra

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

409Da-227

Aktualny rozstaw

1435 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Zamech Strzybnica

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

14H6

Stacjonowanie

Zamech Strzybnica b/d - b/d

Rozstaw

1435 mm 1972 - b/d

Oznaczenie

409Da-227 1972 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W 2011 była odstawiona w Tarnowskich Górach (zdjęcie http://www.gigabyt.cal24.pl/galeria6/409da/galeria409da.html)

Galeria

Źródła