Tabor:Lw-01675: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
m (dr meryt)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=b/d
 
|Ostatni typ silnika=b/d
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu
 +
|Uwagi=W budce tabliczka z numerem 472
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1956|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1956|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|b/d|b/d|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 00:32, 20 lip 2019


<<< WLs40

WLs40 330

Stan: nieznany

Rok produkcji

1956

Producent

nieznany

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

b/d

Aktualne miejsce stacjonowania

Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

b/d

Stacjonowanie

Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu b/d - b/d

Rozstaw

b/d b/d - b/d

Oznaczenie

b/d 1956 - b/d

Dodatkowe informacje

W budce tabliczka z numerem 472

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła