Tabor:Lw-02016: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
 
|Producent=WMD Pleszew
 
|Producent=WMD Pleszew
 
|Typ=1Aw/M
 
|Typ=1Aw/M
|Numer=b/d
+
|Numer=1
 
|Rok produkcji=1964
 
|Rok produkcji=1964
 
|Rok złomowania=1992
 
|Rok złomowania=1992
|Ostatnie oznaczenie=MBd1-161
+
|Ostatnie oznaczenie=MBxd1-161
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
Linia 13: Linia 13:
 
|Uwagi=Prototyp
 
|Uwagi=Prototyp
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
 +
* Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" wagon został zezłomowany dnia 28.11.1988
 +
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1964|1968}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1968|1992}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1964|1968}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1968|1992}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-161|1964|1992}}{{Lw oznaczenie|00380024950-4|1974|1992}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1674|1956|1964}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-161|1964|1992}}{{Lw oznaczenie|00380024950-4|1974|1992}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1674|1956|1964}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|1992}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|1992}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 12:55, 19 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 1

Stan: złom

Rok produkcji

1964

Producent

WMD Pleszew

Stan

Złom

Rok złomowania

1992

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-161

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Trzebnica Gaj

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Pleszew Miasto 1964 - 1968
Trzebnica Gaj 1968 - 1992

Rozstaw

750 mm 1964 - 1992

Oznaczenie

MBxd1-161 1964 - 1992
00380024950-4 1974 - 1992
Bxhpi 1674 1956 - 1964

Dodatkowe informacje

Prototyp

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" wagon został zezłomowany dnia 28.11.1988
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.