Tabor:Lw-02168: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=1851 |Rok produkcji=1966 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1851...")
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Złom
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Miejska Górka"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Miejska Górka"
|Uwagi=14.07.1998r. - wrak bez silnika
+
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Opis=14.07.1998r. - wrak bez silnika, prawdopodobnie złomowana po zamknięciu kolei w Miejskiej Górce<ref>M. Izydorczak, ''Kolej Cegielni Stawiec koło Milicza'', "Świat Kolei" 11/2011 s.7</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Stawiec"|b/d|199x}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Miejska Górka"|199x|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Stawiec"|b/d|199x}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Miejska Górka"|199x|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1851|1966|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1851|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 19:42, 6 kwi 2023


<<< WLs50

WLs50 1851

Stan: złom

Rok produkcji

1966

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

WLs50-1851

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Miejska Górka"

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Stawiec" b/d - 199x
Cegielnia "Miejska Górka" 199x - b/d

Rozstaw

600 mm 1966 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1851 1966 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

14.07.1998r. - wrak bez silnika, prawdopodobnie złomowana po zamknięciu kolei w Miejskiej Górce[1]

Galeria

Źródła

  1. M. Izydorczak, Kolej Cegielni Stawiec koło Milicza, "Świat Kolei" 11/2011 s.7