Tabor:Lw-02187: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=1954 |Rok produkcji=1968 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1954...")
 
m (dr red)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Budy"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Budy"
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa
 
|Uwagi=Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Budy"|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Budy"|b/d|b/d}}

Wersja z 12:35, 28 cze 2020


<<< WLs50

WLs50 1954

Stan: nieznany

Rok produkcji

1968

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1954

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Budy"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Budy" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1968 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1954 1968 - b/d

Dodatkowe informacje

Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła