Tabor:Lw-02195: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Skrzeszew k. Zegrza
+
|Ostatnie stacjonowanie=Warszawa
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=Własność prywatna, ustawiona na stacji benzynowej "Orlen" w Skrzeszewie. Od 2016 w stanie wraku w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 143, skład kruszywa W. Gromek i Synowie, przeznaczona do renowacji (2017)<ref>"Stalowe Szlaki" nr 4/2017 s.25</ref>
 
|Opis=Własność prywatna, ustawiona na stacji benzynowej "Orlen" w Skrzeszewie. Od 2016 w stanie wraku w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 143, skład kruszywa W. Gromek i Synowie, przeznaczona do renowacji (2017)<ref>"Stalowe Szlaki" nr 4/2017 s.25</ref>

Aktualna wersja na dzień 20:16, 10 gru 2021


<<< WLs50

WLs50 2019

Stan: wrak

Rok produkcji

1969

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Wrak


Aktualne oznaczenie

WLs50-2019

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Warszawa

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Mława" b/d - b/d
Skrzeszew k. Zegrza b/d - 2016
Warszawa 2016 - nadal

Rozstaw

600 mm 1969 - b/d

Oznaczenie

WLs50-2019 1969 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Własność prywatna, ustawiona na stacji benzynowej "Orlen" w Skrzeszewie. Od 2016 w stanie wraku w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 143, skład kruszywa W. Gromek i Synowie, przeznaczona do renowacji (2017)[1]

Galeria

Źródła

  1. "Stalowe Szlaki" nr 4/2017 s.25