Edytujesz Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 14: Linia 14:
 
== Numer 1 ==
 
== Numer 1 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_001.jpg|Strona 1
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_001.jpg|Strona 1
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_002.jpg|Strona 2
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_002.jpg|Strona 2
Linia 26: Linia 23:
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_007.jpg|Strona 7
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_007.jpg|Strona 7
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_008.jpg|Strona 8
 
Plik:TechnikaParow_1927_01_008.jpg|Strona 8
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 2 ==
 
== Numer 2 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_009.jpg|Strona 9 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_009.jpg|Strona 9 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_010.jpg|Strona 10 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_010.jpg|Strona 10 (2)
Linia 42: Linia 36:
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg|Strona 15 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_015.jpg|Strona 15 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_016.jpg|Strona 16 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_02_016.jpg|Strona 16 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 3 ==
 
== Numer 3 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|Strona 17 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|Strona 17 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_018.jpg|Strona 18 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_018.jpg|Strona 18 (2)
Linia 58: Linia 49:
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_023.jpg|Strona 23 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_023.jpg|Strona 23 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|Strona 24 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|Strona 24 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 4 ==
 
== Numer 4 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_025.jpg|Strona 25 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_025.jpg|Strona 25 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_026.jpg|Strona 26 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_026.jpg|Strona 26 (2)
Linia 74: Linia 62:
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_031.jpg|Strona 31 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_031.jpg|Strona 31 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_032.jpg|Strona 32 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_04_032.jpg|Strona 32 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 5 ==
 
== Numer 5 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_033.jpg|Strona 33 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_033.jpg|Strona 33 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_034.jpg|Strona 34 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_034.jpg|Strona 34 (2)
Linia 90: Linia 75:
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg|Strona 39 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_039.jpg|Strona 39 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg|Strona 40 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_05_040.jpg|Strona 40 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 6 ==
 
== Numer 6 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_041.jpg|Strona 41 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_041.jpg|Strona 41 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_042.jpg|Strona 42 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_042.jpg|Strona 42 (2)
Linia 110: Linia 92:
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_051.jpg|Strona 51 (11)
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_051.jpg|Strona 51 (11)
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_052.jpg|Strona 52 (12)
 
Plik:TechnikaParow_1927_06_052.jpg|Strona 52 (12)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 7 ==
 
== Numer 7 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_053.jpg|Strona 53 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_053.jpg|Strona 53 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_054.jpg|Strona 54 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_054.jpg|Strona 54 (2)
Linia 126: Linia 105:
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_059.jpg|Strona 59 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_059.jpg|Strona 59 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg|Strona 60 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_07_060.jpg|Strona 60 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 8 ==
 
== Numer 8 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_061.jpg|Strona 61 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_061.jpg|Strona 61 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_062.jpg|Strona 62 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_062.jpg|Strona 62 (2)
Linia 142: Linia 118:
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_067.jpg|Strona 67 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_067.jpg|Strona 67 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_068.jpg|Strona 68 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_08_068.jpg|Strona 68 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 9 ==
 
== Numer 9 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_069.jpg|Strona 69 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_069.jpg|Strona 69 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_070.jpg|Strona 70 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_070.jpg|Strona 70 (2)
Linia 158: Linia 131:
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_075.jpg|Strona 75 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_075.jpg|Strona 75 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg|Strona 76 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_09_076.jpg|Strona 76 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 10 ==
 
== Numer 10 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_077.jpg|Strona 77 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_077.jpg|Strona 77 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_078.jpg|Strona 78 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_078.jpg|Strona 78 (2)
Linia 174: Linia 144:
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_083.jpg|Strona 83 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_083.jpg|Strona 83 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_084.jpg|Strona 84 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_10_084.jpg|Strona 84 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 11 ==
 
== Numer 11 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_085.jpg|Strona 85 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_085.jpg|Strona 85 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_086.jpg|Strona 86 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_086.jpg|Strona 86 (2)
Linia 190: Linia 157:
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg|Strona 91 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_091.jpg|Strona 91 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_092.jpg|Strona 92 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_11_092.jpg|Strona 92 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Numer 12 ==
 
== Numer 12 ==
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_093.jpg|Strona 93 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_093.jpg|Strona 93 (1)
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_094.jpg|Strona 94 (2)
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_094.jpg|Strona 94 (2)
Linia 206: Linia 170:
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_099.jpg|Strona 99 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_099.jpg|Strona 99 (7)
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg|Strona 100 (8)
 
Plik:TechnikaParow_1927_12_100.jpg|Strona 100 (8)
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Spis rzeczy ==
 
== Spis rzeczy ==
Linia 240: Linia 204:
 
| 13 || Inż. Wł. Witkowski || Zwrotnice a stan parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|17]] ||  
 
| 13 || Inż. Wł. Witkowski || Zwrotnice a stan parowozów || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_017.jpg|17]] ||  
 
|-
 
|-
| 14 || Inż. Roman Zakrzewski || Powierzchnia ogrzewalna kotła parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_019.jpg|19]] || *
+
| 14 || Inż. Roman Zakrzewski || Powierzchnia ogrzewalna kotła parowozu || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 2|2]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_02_019.jpg|19]] || *
 
|-
 
|-
 
| 15 || A. Chmielewski || O smarach do pary przegrzanej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|24]] ||  
 
| 15 || A. Chmielewski || O smarach do pary przegrzanej || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)|1927]] || [[Archiwum:Technika Parowozowa 1927 (czasopismo)#Numer 3|3]] || [[:Plik:TechnikaParow_1927_03_024.jpg|24]] ||  
Linia 350: Linia 314:
 
|}
 
|}
  
 
+
<gallery>
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_001.jpg|Strona 1
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_001.jpg|Strona 1
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_002.jpg|Strona 2
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_002.jpg|Strona 2
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_003.jpg|Strona 3
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_003.jpg|Strona 3
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_004.jpg|Strona 4
 
Plik:TechnikaParow_1927_spis_004.jpg|Strona 4
</hovergallery>
+
</gallery>
  
[[Kategoria:Technika Parowozowa (czasopismo)]]
+
[[Kategoria:Archiwum - Technika Parowozowa]]

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)

Szablon użyty w tym artykule: