Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 13493 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-03085' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-03085' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Pierwszy w Europie. Salamanca
|Autor=Kołodziej Jan
|Omówienie=Historia parowozu nazwanego "Salamanca" zbudowane w roku 1812 w Anglii przez Blenkinsopa i Murraya oraz jego zmodyfikowanymch mniej lub bardziej kopii zbudowanych w Berlinie w roku 1816. Jeden z nich miał służyć na terenie Huty Król w Chorzowie (wówczas: Królewskiej Hucie), ale, ze względu na błąd podczas konstrukcji (zły rozstaw kół - niepasujący do rozstawu szyn w hucie) nie wszedł do eksploatacji
|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
|Rocznik=2017
|Numer=2017/01-2/35
|Strony=58-61
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Pierwszy w Europie. Salamanca
+|Autor=Kołodziej Jan
+|Omówienie=Historia parowozu nazwanego "Salamanca" zbudowane w roku 1812 w Anglii przez Blenkinsopa i Murraya oraz jego zmodyfikowanymch mniej lub bardziej kopii zbudowanych w Berlinie w roku 1816. Jeden z nich miał służyć na terenie Huty Król w Chorzowie (wówczas: Królewskiej Hucie), ale, ze względu na błąd podczas konstrukcji (zły rozstaw kół - niepasujący do rozstawu szyn w hucie) nie wszedł do eksploatacji
+|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku
+|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
+|Rocznik=2017
+|Numer=2017/01-2/35
+|Strony=58-61
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 795 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Pierwszy w Europie. Salamanca',
2 => '|Autor=Kołodziej Jan',
3 => '|Omówienie=Historia parowozu nazwanego "Salamanca" zbudowane w roku 1812 w Anglii przez Blenkinsopa i Murraya oraz jego zmodyfikowanymch mniej lub bardziej kopii zbudowanych w Berlinie w roku 1816. Jeden z nich miał służyć na terenie Huty Król w Chorzowie (wówczas: Królewskiej Hucie), ale, ze względu na błąd podczas konstrukcji (zły rozstaw kół - niepasujący do rozstawu szyn w hucie) nie wszedł do eksploatacji',
4 => '|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku',
5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże',
6 => '|Rocznik=2017',
7 => '|Numer=2017/01-2/35',
8 => '|Strony=58-61',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1551322184 |