Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
13493
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-03085'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-03085'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Pierwszy w Europie. Salamanca |Autor=Kołodziej Jan |Omówienie=Historia parowozu nazwanego "Salamanca" zbudowane w roku 1812 w Anglii przez Blenkinsopa i Murraya oraz jego zmodyfikowanymch mniej lub bardziej kopii zbudowanych w Berlinie w roku 1816. Jeden z nich miał służyć na terenie Huty Król w Chorzowie (wówczas: Królewskiej Hucie), ale, ze względu na błąd podczas konstrukcji (zły rozstaw kół - niepasujący do rozstawu szyn w hucie) nie wszedł do eksploatacji |Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku |Czasopismo=Koleje Małe i Duże |Rocznik=2017 |Numer=2017/01-2/35 |Strony=58-61 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Pierwszy w Europie. Salamanca +|Autor=Kołodziej Jan +|Omówienie=Historia parowozu nazwanego "Salamanca" zbudowane w roku 1812 w Anglii przez Blenkinsopa i Murraya oraz jego zmodyfikowanymch mniej lub bardziej kopii zbudowanych w Berlinie w roku 1816. Jeden z nich miał służyć na terenie Huty Król w Chorzowie (wówczas: Królewskiej Hucie), ale, ze względu na błąd podczas konstrukcji (zły rozstaw kół - niepasujący do rozstawu szyn w hucie) nie wszedł do eksploatacji +|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku +|Czasopismo=Koleje Małe i Duże +|Rocznik=2017 +|Numer=2017/01-2/35 +|Strony=58-61 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
795
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Pierwszy w Europie. Salamanca', 2 => '|Autor=Kołodziej Jan', 3 => '|Omówienie=Historia parowozu nazwanego "Salamanca" zbudowane w roku 1812 w Anglii przez Blenkinsopa i Murraya oraz jego zmodyfikowanymch mniej lub bardziej kopii zbudowanych w Berlinie w roku 1816. Jeden z nich miał służyć na terenie Huty Król w Chorzowie (wówczas: Królewskiej Hucie), ale, ze względu na błąd podczas konstrukcji (zły rozstaw kół - niepasujący do rozstawu szyn w hucie) nie wszedł do eksploatacji', 4 => '|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku', 5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże', 6 => '|Rocznik=2017', 7 => '|Numer=2017/01-2/35', 8 => '|Strony=58-61', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1551322184