Sprawdź pojedyncze zmiany

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.

Zmienne utworzone dla tej zmiany

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
13555
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-03098'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-03098'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim |Autor=Zintel Krzysztof |Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie) |Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku |Czasopismo=Parowozik |Rocznik=1990 |Numer=1990/03/011 |Strony=6 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim +|Autor=Zintel Krzysztof +|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie) +|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku +|Czasopismo=Parowozik +|Rocznik=1990 +|Numer=1990/03/011 +|Strony=6 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
680
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim', 2 => '|Autor=Zintel Krzysztof', 3 => '|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie)', 4 => '|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku', 5 => '|Czasopismo=Parowozik', 6 => '|Rocznik=1990', 7 => '|Numer=1990/03/011', 8 => '|Strony=6', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1552010445