Sprawdź pojedyncze zmiany
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Strona pozwala sprawdzić zmienne utworzone przez filtr nadużyć dla każdej zmiany oraz sprawdzić ją przy pomocy filtrów.
Zmienne utworzone dla tej zmiany
Zmienna | Wartość |
---|---|
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 13555 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-03098' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-03098' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim
|Autor=Zintel Krzysztof
|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie)
|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku
|Czasopismo=Parowozik
|Rocznik=1990
|Numer=1990/03/011
|Strony=6
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim
+|Autor=Zintel Krzysztof
+|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie)
+|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku
+|Czasopismo=Parowozik
+|Rocznik=1990
+|Numer=1990/03/011
+|Strony=6
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 680 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim',
2 => '|Autor=Zintel Krzysztof',
3 => '|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie)',
4 => '|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku',
5 => '|Czasopismo=Parowozik',
6 => '|Rocznik=1990',
7 => '|Numer=1990/03/011',
8 => '|Strony=6',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1552010445 |