Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-01710' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-01710' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Nowości na WKD
|Autor=Zaborski Miłosz
|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000
|Czasopismo=Stalowe Szlaki
|Rocznik=1992
|Numer=1992/11/12
|Strony=08-10, 15-16
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Nowości na WKD
+|Autor=Zaborski Miłosz
+|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.
+|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000
+|Czasopismo=Stalowe Szlaki
+|Rocznik=1992
+|Numer=1992/11/12
+|Strony=08-10, 15-16
+}}
' |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Nowości na WKD',
2 => '|Autor=Zaborski Miłosz',
3 => '|Omówienie=Zmiany na WKD jakie zaszły w 1992 roku. Powrót EN94 z napraw w ZNTK Bydgoszcz. Sprowadzenie pociągu sieciowego PPWm-300-06+PWM-15-06 wyprodukowanego w ZNTK Stargard Szczeciński oraz drezyny WM-15P-04. Budowa garażu dla pociągu sieciowego w Komorowie. Montaż systemu radiołączności pociągowej "Zugfung2000" austriackiej firmy KAPSCH. Problemy z uszkodzoną blokadą szlakową, oraz z likwidacją wybranych kursów pociągów.',
4 => '|Słowa kluczowe=WKD, EN94, PPWm-300-06, WM-15P-04, ZNTK Bydgoszcz, PESA, ZNTK Stargard, drezyna, pociąg sieciowy, KAPSCH, Zugfung2000',
5 => '|Czasopismo=Stalowe Szlaki',
6 => '|Rocznik=1992',
7 => '|Numer=1992/11/12',
8 => '|Strony=08-10, 15-16',
9 => '}}'
] |